Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Клімук Анжеліка"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЕКО БІЗНЕС ГРУП», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Клімук АнжелікаАктуальність випускної кваліфікаційної роботи. Сучасне становище функціонування та розвиток вітчизняної економіки є одним із найголовніших факторів у пізнанні та впровадженні маркетингу, який надає можливість підприємству займати та стримувати належну позицію на міжнародному та вітчизняному ринку. Лише займаючи певну частку на ринку можна сподіватися на значну прибутковість діяльності підприємства. Відомо, що головним результатом будь-якої діяльності підприємства є достатньо високий показник прибутковості при помірному рівні затрат. Наразі, будь-яке підприємство зацікавлене у належному управлінні власною маркетинговою діяльністю. Управлінцям необхідно розуміти, як саме проводити аналіз ринкових можливостей, методом вибірки знаходити ринок, на якому формувати попит, розробляючи при цьому належний комплекс маркетингових операцій і відмінно керувати просуванням свого товару чи послуг. Власне, суть маркетингу залежить від рішень, що приймаються і які спрямовані на ефективне задоволення потреб споживачів, у результаті отримання вагомих переваг серед конкурентів, завдяки власним розробкам, та інноваціям у маркетинговій стратегії підприємства. Досягти конкурентоспроможності можна завдяки певній розробці стратегії підприємства, а саме стратегії маркетингу. Вона є основою стратегії підприємства. Зазначимо, що вибір маркетингової ситуації, може бути впроваджений за допомогою різноманітних стратегій, що мають на меті короткострокове або довгострокове планування.