Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Кириченко Наталія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування рекламної стратегії підприємства ТОВ «ДЦ Україна»(КНТЕУ, 2020) Кириченко НаталіяВ даній випускній кваліфікаційній роботі були розібрані теоретичні засади формування рекламної стратегії українського рітейла, докладно визначенні етапи формування рекламної стратегії. Проаналізовано маркетингове середовище ком-панії ТОВ «ДЦ Україна», проведено обзор ринку продовольчого рітейла України, виявлено головних конкурентів «Watsons». Проаналізовано рекламну стратегію та бюджет, який виділяється на рекламу компанією. Надано рекомендації для по-кращення рекламної стратегії, з урахуванням нового бюджета то нових цілей. Ключові слова: рекламна діяльність рітейла, рекламна стратегія, реклама, рекламна кампанія.