Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Керимов Санан"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління асортиментною політикою в cистемі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «РАЖТ СЕМЕНС», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Керимов СананАНОТАЦІЯ Управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті – рукопис. Магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма “Бренд-Менеджмент” – Київський національний торговельно-економічний університет. Київ, 2020. Магістерська робота присвячена дослідженню актуальних проблем у сфері вдосконалення організації управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті на прикладі ТОВ «РАЖТ Семенс». В роботі аналізується сутність асортиментної політики та її місце в бренд-менеджменті, вивчаються особливості управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті. Проведена оцінка маркетингового середовища ТОВ «РАЖТ Семенс» та досліджена результативність управління асортиментною політикою ТОВ «РАЖТ Семенс». Задля вдосконалення організації управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті ТОВ «РАЖТ Семенс» запропоноване збільшення експорту продукції. Важливим напрямом підвищення ефективності асортиментної політики ТОВ «РАЖТ Семенс» є налагодження довготривалих ділових зв’язків з іноземними партнерами. Ключові слова: ефективність, економічна ефективність, асортиментна політика, асортимент, бренд – менеджмент, управління. Assortment policy management in brand management - a manuscript. Master's degree in specialty 075 "Marketing", educational program "Brand management" - Kyiv National University of trade and economics .Kyiv, 2020. The master's thesis is devoted to the study of topical problems in the field of improving the organization of assortment policy management in brand management on the example of RAZhT Semens LLC. The paper analyzes the essence of assortment policy and its place in brand management, studies the features of assortment policy management in brand management. An assessment of the marketing environment of RAZhT Semens LLC was carried out and the effectiveness of managing the assortment policy of RAZhT Semens LLC was investigated. To improve the organization of assortment policy management in the brand management of LLC RAZHT Semens, it is proposed to increase the export of products. An important area of increasing the efficiency of the assortment policy of LLC RAZhT Semens is the establishment of long-term business relations with foreign partners. Key words: efficiency, economic efficiency, assortment policy, assortment, brand - management, management.