Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Житнікова Анна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Сучасне стратегічне позиціонування бренда в торгівельного підприємства (за матеріалами ТОВ «Сільпо-Фуд»)(КНТЕУ, 2020) Житнікова АннаДля того, щоб зайняти свою нішу на ринку та ефективно функціонувати, торговельне підприємство повинно не лише забезпечувати покупців якісною продукцію, але і вміти її пропонувати. Для вирішення цього завдання, торговельні підприємства використовують такий інструмент як маркетинг. Саме він є основною складовою у формуванні стратегічних пріоритетів підприємства. Опираючись на корпоративну місію, торговельні підприємства приймають конкретні рішення щодо цільових сегментів ринку, потреб споживачів, які будуть задовольнятись, та пояснюють як буде створена та розповсюджена споживча цінність. Іншими словами, розробляючи маркетингову стратегію, підприємства конкретизують власне бачення майбутнього бізнесу, переводять корпоративну місію у площину практичної її реалізації. Після цього розробляються інші функціональні стратегії, основне покликання яких є формування концептуальних пріоритетів у ресурсному забезпеченні ринкових амбіцій підприємства. Актуальність обраної теми полягає в тому, що на сьогодні, в світі високої інформаційної забезпеченості, на прибуток торговельного підприємства частковий вплив здійснює і споживач. Іншими словами, від того на стільки позитивним є імідж бренду, залежить його місце на ринку. Інтеграційні процеси, які відбуваються в світі відкривають можливості перед будь-яким суб’єктом господарювання, не залежно від масштабів та сфери діяльності. Ці можливості виражені і широким спектром вибору інструментів впливу на споживача, і адаптованими під унікального покупця засобами маркетингових комунікац ій, і безліч інших методів, які мають вплив на збільшення клієнтської бази, формування власного бренду та забезпечення прибутку. Про те, в таких комфортних умовах виникає і чимала конкуренція, адже існуючі методи впливу на свідомість споживача втрачають свою унікальність та потребують вдосконалення. Утримують свої позиції лише ті підприємства, які займаються стратегічним позиціонування бренду. Тобто стабільно формують в уявленні споживача прихильність до себе. Перед підприємством стоїть завдання виділити свої конкурентні переваги та донести їх до цільової аудиторії у як найпростішій та доступній формі, що і є найбільшою проблемою. Адже в нинішньому різноманітті пропонованих засобів позиціонування бути унікальним досить складно. Саме тому проблема стратегічного позиціонування бренду торговельного підприємства в сучасних умовах господарювання потребує подальшого дослідження