Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Дяденко Єлизавета"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства за матеріалами ТОВ «Актив Груп ТГ», м. Київ(КНТЕУ, 2020) Дяденко ЄлизаветаСучасні умови та розвиток технологій спонукають керівників компаній замислюватись над тим, як втримати свої позиції серед конкурентів, які заходи провадити для підвищення іміджу, а головне – як отримати лояльних споживачів. Інструменти маркетингу дозволяють знайти відповіді на ці не прості для підприємців питання та вдосконалити способи покращення діяльності компанії. Одним з таких інструментів виступає – реклама, багатогранна складова комплексу маркетингу, що відображена у складовій просування. Реклама, як продукт чи послуга – надається спеціалізованими агентствами для відображення найкращих та вигідних характеристик товару чи послуги, що рекламується, в подальшому для привернення уваги та стимулюванню збуту продукції. Реклама, як форма комунікації – зв’язок між рекламодавцем та кінцевим або потенційним споживачем (передача звернення від джерела інформації до її отримувача). Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що реклама залишається основним інструментом системи маркетингових комунікацій. Вона постійно розвивається наповнюючись новими формами, що покликані задовольняти потреби виробників та бути доступними і зрозумілими для споживачів. Реклама – найпотужніший та найпоширеніший стимулятор розвитку.