Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Долженкова Анастасія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління цифровим маркетингом підприємства (за матеріалами ТОВ «Світ квестів», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Долженкова АнастасіяУ сучасному світі активізації глобалізаційних процесів виникає необхідність у застосуванні новітніх підходів в управлінні маркетингом. Розвиток поведінкової економіки та формування інформаційного суспільства активізують потребу застосування цифрового маркетингу, що активно розвивається і створює умови для конкурентного позиціонування компанії. Сьогодні в Україні традиційні інструменти реклами мають не такий вплив, як це було раніше. Саме тому, маркетинг стає більш інтерактивним та візуально-орієнтованим. Для того, щоб швидко поширити інформацію, потрібно змінити маркетингові підходи та почати використовувати новітн і цифрові інструменти. На даний момент ті компанії, які швидко опановують цифрові канали, залучають та утримують більшу кількість нових клієнтів. Цифровий маркетинг – це не просто набір цифрових інструментів для просування бізнесу вперед, це ціла система, яка включає в себе збір інформації, її обробку, дослідження і аналіз, вияв лення основних проблем і напрямів для розвитку, засоби досягнення цілей бізнесу та маркетингу. Ефективність цифрового маркетингу підприємства, в першу чергу, залежить від грамотного управління даним процесом. Питання управління та розвитку цифрового маркетингу вивчали такі зарубіжні та вітчизняні дослідники і практики, як С. І. Гриценко, Р. Дайс, Г. Картаджайя, Ф. Котлер, Є. Крюкова, І. Манн, Д. Савельєв, А. Сетіаван, П. Сміт, М. А. Окландер, О. О. Романенко, Є. В. Ромат, Р. Хеннеберрі, Д. Чаффі, Т. М. Янковець та інші. Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні теоретичних основ, а також наданні практичних рекомендацій в сфері управління цифровим маркетингом підприємства. Для досягнення мети були поставлені та вирішені такі основні завдання: проведено дослідження теоретичних основ управління цифровим маркетингом підприємства, зокрема: з’ясовано сутність поняття «управління цифровим маркетингом»; виявлено основні функції та завдання управління цифровим маркетингом; визначено місце та роль управління цифровим маркетингом в управлінні діяльністю підприємства загалом; проведено аналіз маркетингового зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства (на прикладі ТОВ «Світ квестів»); проаналізовано управління цифровим маркетингом на ньому; обґрунтовано напрями удосконалення процесу управління цифровим маркетингом ТОВ «Світ квестів»; узгоджено цифрові канали комунікації та продажів підприємства; проведено оцінку ефективності запропонованих заходів.