Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Гула Андрій"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові стратегії створення цінності бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «Фрешмаркетинг», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Гула АндрійАктуальність теми. Сьогодні, в часи швидкої зміни середовища та суспільства, підприємства вимушені добре відчувати та оперативно реагувати на такі зміни, інколи зміни мають відбуватись в самій суті компанії, чи її продукції. Спираючись на цю постійну мінливість можна впевнено сказати що старі маркетингові підходи вже стоять під питанням ефективності, змінилось середовище, отже і результат діяльності можу бути інший. Саме тому, зараз важливо не чіплятись за старі підходи, а виробити нові шаблони та паткрни поведінки, що зможуть гнучко адаптуватись під конкретне середовище. Мета та завдання дослідження. Метою роботи є формування маркетингової стратегії створення цінності бренду ТОВ «Фрешмаркетинг» на основі розкриття теоретико-методологічних засад та практичних особливостей цього процесу. Досягнення мети роботи передбачає вирішення наступних завдань: - розглянути теоретичні засади формування маркетингової стратегії створення цінності; - надати характеристику маркетингового середовища підприємства; - провести аналіз стратегії підприємства зі створення цінності бренду; - оцінити ефективність рекомендованої стратегії створення цінності. Об’єкт та предмет дослідження. Об’єктом дослідження виступає процес формування маркетингової стратегії підприємства із створення цінності бренду.