Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Герасименко Єлизавета"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ТОВ «КРОТОН», м. Харків)(КНТЕУ, 2020) Герасименко ЄлизаветаГЕРАСИМЕНКО Є. М. «РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИХ ТОВАРІВ» (за матеріалами ТОВ «КРОТОН», м. Харків) У роботі викладено теоретичні засади формування комунікаційної політики підприємства на ринку електротехнічних товарів. Охарактеризовано маркетингове середовище ТОВ «Кротон», визначено основних конкурентів, проаналізовано складові комунікаційної політики. Обгрунтовано напрями удосконалення комунікаційної політики на ринку електротехнічних товарів, вибір рекламних інструментів для просування підприємства в середовищі інтернет. В першому розділі проведено аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури з питань, що стосуються дослідження ефективності інструментів маркетингу. В другому розділі проведено дослідження рекламних комунікацій діяльності ТОВ «Кротон». В третьому розділі розроблено шляхи удосконалення рекламних комунікацій підприємства ТОВ «Кротон» та визначена програма рекламування запропонованих заходів. Ключові слова: реклама, рекламні інструменти, комунікаційна політика, комунікаційна стратегія, медіа-стратегія,. GERASYMENKO E.M "ADVERTISING COMMUNICATIONS OF THE ENTERPRISE IN THE MARKET OF ELECTRICAL GOODS" (according to the materials of LLC "CROTON", Kharkiv) The theoretical principles of formation of communication policy of the enterprise in the market of electrotechnical goods are stated in the work. The marketing environment of Croton LLC is characterized, the main competitors are identified, the components of the communication policy are 4 analyzed. The directions of improvement of communication policy in the market of electrotechnical goods, a choice of advertising tools for advancement of the enterprise in the Internet environment are substantiated. The first section analyzes the domestic and foreign literature on issues related to the study of the effectiveness of marketing tools. In the second section, a study of advertising communications of the company "Croton". In the third section the ways of improvement of advertisin g communications of the enterprise of LLC Croton are developed and the program of advertising of the offered actions is defined. Keywords: advertising, advertising tools, communication policy, communication strategy, media strategy ,