Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Гейдарова Елеонора"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «Амадео», м.Київ)(КНТЕУ, 2020) Гейдарова ЕлеонораГейдарової Е. В. Управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ Амадео, м.Київ). -Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020р. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних та практичних засад щодо підвищення ефективності управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту підприємства. У першому розділі випускної кваліфікаційної роботи визначено сутність та поняття якості продукції, визначене місце якості продукції серед факторів конкурентоспроможності. У другому розділі проведена оцінка маркетингового середовища підприємства. Проведено аналіз управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту ТОВ Амадео. У третьому розділі розроблена система бренд-менеджменту підприємства та надано рекомендації щодо вдосконалення системи управління якістю товарів.