Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Вовченко Дмитро"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНОСТЬ ЗАХОДІВ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «РІДО ГРУП» , м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Вовченко ДмитроАктуальність дослідження. Одвічне з питань успішності будь-якого виду і умови бізнесу традиційно зв'яз увався з процесом випуску такої продукції, реалізація якої приносить прибуток при мінімальних витратах звернення. Результативність сучасного, в першу чергу, лідируючого бізнесу, залежить від політики і впливу таких базових драйверів, як: зміна ринку, технологічна гонка і зростання конкуренції. У сукупності вони впливають на практику фірм і, в першу чергу, – на брендування. Аналіз та дослідження прогнозування ефективності бренд-менеджменту є актуальним науково-практичним завданням, вирішення якого пов’язано з багатьма проблемами. Саме бренд та його оцінка, представляють найцінніший нематеріальний актив, що володіє певним набором цінностей для компанії, споживачів, інвесторів, суспільства в цілому. Брендинг має на увазі повернення вкладень, тому прогнозування його ефективності є одним з важливих завдань, що стоять перед компанією, і водночас являється актуальним питанням сучасності.