Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Березюк В'ячеслав"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепція цінностей як методологічна основа розвитку бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «ФАСТ ФОРВАРД»)(КНТЕУ, 2020) Березюк В'ячеславБерезюк В.М. «Концепція цінностей як методологічна основа розвитку бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «ФАСТ ФОРВАРД», м. Київ)». – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізацією «Бренд-менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет. – Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам концепції цінностей як основи розвитку бренд-менеджменту на підприємстві. Наукова робота дозволяє дослідити сутність, функції, методи управління цінностями бренду підприємства; визначити способи оптимізації процесу, а також виявити шляхи вдосконалення підприємства. Ключові слова: бренд, цінність бренду, імідж бренду, конкуренція, концепція бренду .