Кафедра Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Маркетингу за Автор "Антоненко Ольга"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «АШАН Україна», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Антоненко ОльгаЗростання складності, динамічності та невизначеності процесів, що відбуваються у зовнішньому маркетинговому середовищі, зумовлюють потребу в адекватних підходах до управління маркетинговою діяльністю підприємств. Важлива роль у забезпеченні успішного розвитку підприємств та їх стійкості до постійних змін умов ринкового середовища належить формуванню маркетингових стратегій. Маркетингова стратегія як спосіб дій підприємства по відношенню до споживачів та конкурентів з метою досягнення стратегічних цілей маркетингу, з одного боку, дозволяє дотримуватися єдиної, послідовної лінії ринкової поведінки, а з іншого – правильно реагувати на зовнішні виклики, своєчасно і з мінімальними втратами адаптуватися до змін. Теоретико-методологічні засади формування маркетингових стратегій підприємств сформульовані такими відомими у світі науковцями та фахівцями -практиками, як Д.А. Аакер, І. Ансофф, Г. Ассель, Р.М. Грант, П. Дойль, Д. Дей, Ф. Котлер, Д.В. Кревенс, Ж.-Ж. Ламбен, Дж. О’Шонессі, М. Портер, О. Уолкер-молодший, Г. Хулей та ін. В Україні зазначену проблематику досліджували Л.В. Балабанова, А.О. Длігач, С.В. Ковальчук, Є.В. Крикавський, Н.В. Куденко та інші фахівці. Проте майже кожне підприємство має свою специфіку, яка повинна враховуватися при формуванні його стратегії маркетингу, тому дослідження в зазначеній сфері досі залишаються актуальними. Це і визначило мету, завдання, об’єкт та предмет випускної кваліфікаційної роботи. Метою випускної кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретико-методологічних засад та практичних аспектів стратегічного маркетингового планування й формування на цій основі маркетингової стратегії розвитку ТОВ «АШАН Україна». Виходячи з цієї мети, в роботі поставлені і вирішені такі завдання: - розглянути теоретико-методологічні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємства; - провести стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства; - надати характеристику процесу формування маркетингових стратегій розвитку ТОВ «АШАН Україна»; - визначити стратегічні пріоритети розвитку підприємства; - сформувати удосконалену маркетингову стратегію розвитку ТОВ «АШАН Україна» та розробити заходи щодо її реалізації.