073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Автор "П’янкова Оксана Василівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ ТОВ «ЕПІЦЕНТР-К» ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ЗЕД(DTEU, 2024-12) Зубалій Катерини Андріївни; П’янкова Оксана ВасилівнаКваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент» ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено практичним аспектам антикризового управління при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності, що передбачає: аналіз зовнішньоекономічної діяльності ТОВ «Епіцентр-К», формування комплексу антикризових заходів при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності підприємством та прогнозування ефективності та впливу запропонованих антикризових заходів на результати діяльності ТОВ «Епіцентр-К». Ключові слова: антикризове управління, суб’єкт ЗЕД, диверсифікація постачальників. Qualification work in the speciality «Management» educational program «Management of foreign economic activity». State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to practical aspects of anti-crisis management in the implementation of foreign economic activity, which involves: analysis of foreign economic activity of Epicenter-K LLC, formation of a complex of anti-crisis measures in the implementation of foreign economic activity by the enterprise and forecasting the effectiveness and impact of the proposed anti-crisis measures on the results of the activities of Epicenter-K LLC. Key words: anti-crisis management, subject of foreign economic activity, diversification of suppliers.Документ Ефективність імпортних операцій ТОВ «Епіцентр-К(DTEU, 2024-12) Стружко Владислави Володимирівни; П’янкова Оксана ВасилівнаКваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних засад та практичних аспектів забезпечення ефективності імпортних операцій підприємства. Робота включає аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, дослідження його імпортної діяльності, а також оцінку ефективності імпортних операцій. На основі аналізу здійснено обґрунтування векторів удосконалення системи управління імпортною діяльністю підприємства, розроблено комплекс заходів щодо підвищення ефективності імпортних операцій ТОВ «Епіцентр-К» та здійснено прогнозну оцінка впливу запропонованих заходів. Ключові слова: імпорт, ефективність, управління, споживач. Qualification paper is devoted to the study of the theoretical foundations and practical aspects of ensuring the efficiency of the enterprise's import operations. The work includes the analysis of the financial and economic activity of the enterprise, the study of its import activity, as well as the assessment of the efficiency of import operations. On the basis of the analysis, the justification of vectors for improving the enterprise's import activity management system was carried out, a set of measures was developed to increase the efficiency of import operations of "Epicenter-K" LLC, and a predictive assessment of the impact of the proposed measures was carried out. Key words: import, efficiency, management, consumer.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АЛМА ІНТЕРНЕШНЛ(DTEU, 2024-12) Баришполь Марія Юріївна; П’янкова Оксана ВасилівнаКваліфікаційна робота за спеціальністю «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності». Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Дану кваліфікаційну роботу присвячено практичним аспектам організації експортної діяльності та підвищенню її ефективності в межах ТОВ «Алма Інтернешнл», що передбачає: аналіз фінансово-економічних показників підприємства-суб’єкта ЗЕД, дослідження його зовнішньоекономічної діяльності та її ефективності, обґрунтування комплексу заходів для оптимізації експортної діяльності ТОВ «Алма Інтернешнл», здійснення прогнозної оцінки результативності запропонованих заходів в межах досліджуваного підприємства. Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, операція з експорту, суб’єкт ЗЕД, менеджмент, Велика Британія, ефективність. Qualification work in the speciality "Management" of the educational programme "Management of Foreign Economic Activity". State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. This qualification work is devoted to the practical aspects of organising export activities and improving its efficiency within LLC "Halma International" products, which involves: analysis of financial and economic indicators of the foreign economic activity enterprise, study of its foreign economic activity and its efficiency, justification of a set of measures to optimise the export activity of LLC "Halma International", implementation of a forecast assessment of the effectiveness of the proposed measures within the studied enterprise. Key words: foreign economic activity, export operation, foreign economic entity, management, United Kingdom, efficiency.Документ ТОВ «ВЕДАРА ТРЕЙД» при здійсненні ЗЕД(DTEU, 2024-12) Кириленко Дар’ї Сергіївни; П’янкова Оксана ВасилівнаКваліфікаційна робота присвячена аналізу та розробці ефективних стратегій управління розвитком бренда компанії. У роботі розглядаються особливості зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємства, його позиціонування на ринку та вплив конкуренції на бренд. Основна увага приділяється визначенню факторів, що впливають на успішний розвиток бренду в умовах ЗЕД, зокрема: оптимізація маркетингових стратегій, адаптація продуктового асортименту до специфіки ринків та підвищення впізнаваності бренда. На основі аналізу діяльності ТОВ «ВЕДАРА ТРЕЙД» наведено практичні рекомендації розвитку бренда при здійсненні ЗЕД, покращення її іміджу. Вивчено також роль корпоративної культури та репутаційного менеджменту у формуванні сталого розвитку бренду. У роботі виокремлено складові та функції бренду підприємства при здійсненні ЗЕД та визначено їх місце в системі управління підприємством. Отримані результати можуть бути використані для вдосконалення стратегій розвитку бренду компанії та побудови ефективних комунікацій. Ключові слова: бренд-менеджмент, зовнішньоекономічна діяльність, конкурентоспроможність,стратегія, міжнародний ринок The main focus is on identifying the factors that influence the successful development of the brand in the context of FEA, including the optimization of marketing strategies, adaptation of the product range to market specifics, and increasing brand awareness. Based on the analysis of LLC «VEDARA TRADE», practical recommendations are provided for brand development in the context of FEA to enhance its image. The role of corporate culture and reputation management in shaping sustainable brand development is also examined. The paper highlights the components and functions of the enterprise's brand in the context of FEA and defines their place within the enterprise management system. The results obtained can be used to improve the company's brand development strategies and build effective communications. Key words: brand management, foreign economic activity, competitiveness, strategy, international market.