ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ. (TRADE AND ECONOMIC RELATIONS IN THE 21 CENTURY) за Автор "Левченко, М."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ Теоретико-практичні засади управління бренд-орієнтованою діяльністю у системі глобального маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Левченко, М.У статті досліджено теоретичні й практичні аспекти бренд-орієнтованого управління в умовах глобального маркетингового середовища. Розкрито сутність бренд-орієнтованості як стратегічної філософії, згідно з якою бренд стає центральним елементом у формуванні корпоративної стратегії, організаційної культури та операційної діяльності. Запропоновано структурну модель бренд-орієнтованої діяльності, що включає компоненти брендової ідентичності, корпоративної культури, візуальної комунікації, клієнтського досвіду та внутрішнього брендингу. Проаналізовано приклади глобальних компаній (Nestlé, Coca-Cola, Apple, Samsung, Unilever), які ефективно реалізують бренд-орієнтовану стратегію. Особливу увагу приділено логістиці як ключовому чиннику реалізації брендових обіцянок. Показано, що логістика в сучасних умовах виконує не лише функціональну, а й стратегічну роль у побудові та підтримці цілісного бренд-досвіду.