292 Міжнародні економічні відносини
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 292 Міжнародні економічні відносини за Автор "Виблов Андрій Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування маркетинговоi стратегiї вітчизняного підприемства на мiжнародному ринку деревообробноi промисловості (за матеріалами ТОВ " ДРЕВОСНОВСЬК ", м. Сновськ)(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Виблов Андрій СергійовичВиблов Андрій Сергійович. Формування маркетинговоi стратегiї вітчизняного підприемства на мiжнародному ринку деревообробноi промисловості (за матеріалами ТОВ " ДРЕВОСНОВСЬК ", м. Сновськ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню механізмів функціонування міжнародного ринку деревообробної промисловості та розробці маркетингової стратегії виходу вітчизняного підприємства ТОВ "ДРЕВОСНОВСЬК" на ринок Швеції. У першому розділі досліджується сутність та структура міжнародного ринку деревообробної промисловості, аналізуються кон'юнктуроформуючі чинники та визначаються новітні тенденції його розвитку. Другий розділ роботи фокусується на стратегіях міжнародного маркетингу, що застосовуються глобальними компаніями-лідерами ринку. Проводиться аналіз ринку деревообробної промисловості Швеції з акцентом на попит, конкурентне середовище та актуальні тренди. На основі отриманих даних розроблена стратегія входу ТОВ "ДРЕВОСНОВСЬК" на шведський ринок. Ключові слова: міжнародний ринок, деревообробна промисловість, маркетингова стратегія, ТОВ "ДРЕВОСНОВСЬК", Швеція, експорт.