Кафедра Психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Психології за Автор "МИРОНЕЦЬ Сергій Миколайович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СУБʼЄКТ-ОБʼЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ(DTEU, 2024-12) БОБРОВА Богдана Юріївна; МИРОНЕЦЬ Сергій МиколайовичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню проблеми впливу взаємодоповнюючих та взаємообумовлених елементів на управлінські відносини у форматі субʼєкт-обʼєктної взаємодії. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо подальшого розвитку методології управлінської взаємодії у форматі суб’єкт-об’єктного спілкування, що передбачає характеристику впливу взаємодоповнюючих та взаємообумовлених елементів на працівниках державної кримінально-виконавчої системи як фахівців, що взаємодіють з професією в мовах регулярного впливу стрес-факторів. Досліджено вивчення впливу професійної діяльності на психологічний стан працівників соціально-психологічної служби пенітенціарної системи, а також на визначенні ключових навичок, які допомагають знизити стресове навантаження та професійне вигоряння. Окрему увагу приділено необхідності розвитку у працівників емоційного інтелекту, комунікаційної толерантності, вміння управляти конфліктами та спілкуватися з іншими людьми. Ключові слова: професійна діяльність, професійне вигоряння, професійна деформація, пенітенціарна система, стресове навантаження, навички спілкування. This qualification work is dedicated to examining the issue of the impact of complementary and interdependent elements on managerial relationships in the format of subject-object interaction. The research addresses an important scientific and practical task concerning the further development of management interaction methodology in a subject-object communication format, focusing on the effects of complementary and interdependent elements on employees of the state criminal-executive system as specialists interacting with their profession under conditions of regular stress factor influence. The study explores the effects of professional activity on the psychological state of employees in the social-psychological service of the penitentiary system, as well as identifying key skills that help reduce stress load and professional burnout. Particular attention is paid to the need for the development of emotional intelligence, communication tolerance, conflict management skills, and interpersonal communication among employees. Keywords: professional activity, professional burnout, professional deformation, penitentiary system, stress load, communication skills.