Кафедра Психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Психології за Автор "Лукаш Іван Іванович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ КОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА(DTEU, 2024-12) Лукаш Іван Іванович; Войтенко Олена ВасилівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних аспектів формування організаційної культури комерційного підприємства. При проведенні теоретичного аналізу проблеми формування організаційної культури комерційного підприємства встановлено, що організаційною культурою виступає сукупність зв’язків, за допомогою яких забезпечується взаємодія між індивідами, в основу яких покладено формалізовані та неформалізовані норми і правила, не лише у межах однієї компанії, але й за її межами. Сутність організаційної культури знаходить свій прояв у різноманітних організаціях, інтегральних і базових утвореннях. Створення ефективної системи організаційної культури та подальше удосконалення передбачає реалізацію цілу низку специфічних заходів як на рівні управління, так і соціальнопсихологічного клімату, враховуючи особливості сфери діяльності компанії. При цьому, основним фактором, який потрібно приймати до уваги у процесі програмних змін в організаційній культурі є вирішення проблеми опору трансформаціям. Запропонована тренінгова програма, яка сприяє зменшенню кількості працівників, що мають песимістичну налаштованість чи для яких притаманна пасивна форма поведінки, одночасно збільшуючи кількість співробітників, які займають активну позицію, оптимістично налаштовані та надають перевагу реалістичному сприйняттю зовнішніх та внутрішніх чинників. Ключові слова: організаційна культура, комерційне підприємство, соціальнопсихологічний клімат, трансформації, тренінгова програма. The qualification work is devoted to the study of the psychological aspects of the formation of the organizational culture of a commercial enterprise. When conducting a theoretical analysis of the problem of the formation of the organizational culture of a commercial enterprise, it was established that organizational culture is a set of relationships that ensure interaction between individuals, based on formalized and informal norms and rules, not only within one company, but also beyond its borders. The essence of organizational culture is manifested in various organizations, integral and basic formations. Creating an effective system of organizational culture and its further improvement involves the implementation of a number of specific measures both at the management level and at the sociopsychological climate level, taking into account the specifics of the company's field of activity. At the same time, the main factor that must be taken into account in the process of programmatic changes in organizational culture is solving the problem of resistance to transformations. A training program is proposed that helps reduce the number of employees who have a pessimistic attitude or who are characterized by a passive form of behavior, while simultaneously increasing the number of employees who take an active position, are optimistic, and prefer a realistic perception of external and internal factors. Keywords: organizational culture, commercial enterprise, socio-psychological climate, transformations, training program.