Кафедра Психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Психології за Автор "Гринюк Анастасія Валентинівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ СТАНОВЛЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ(DTEU, 2024-12) Гринюк Анастасія Валентинівна; Юник Іван ДмитровичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей процесу становлення позитивного іміджу майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. З’ясовано, що у науковій літературі поняття "імідж" тлумачиться як образ, уявлення про людину, що формується у свідомості інших людей. Структура іміджу містить когнітивний, емоційний та поведінковий рівні. Когнітивний рівень містить уявлення про особу, знання її реальних рис, особистісних властивостей, професійних якостей; емоційний рівень відображає почуття та емоційні оцінки, що викликає людина; поведінковий рівень включає дії та вчинки, в яких виявляється ставлення до носія іміджу. Вибірка проведеного емпіричного дослідження складалась із 32 студентів, які характеризуються високим рівнем емоційної чутливості та емпатії, що дозволяє їм глибше відчувати і розуміти емоційні стани інших людей. На основі аналізу отриманих результатів емпіричного дослідження виявлено основні вектори цілеспрямованої позитивізації іміджу майбутніх психологів, які передбачають оптимізацію самооцінки студентів, підвищення рівня їх соціальної адаптивності, формування системи проміжних цілей на шляху до кінцевої мети навчальної діяльності, формування комунікативних умінь та організаторських навичок, а також ряд універсальних рекомендацій щодо активізації саморозвитку, здобуття практичної компетентності через волонтерство та менторство. Ключові слова: позитивний імідж, майбутні психологи, професійна підготовка, репутація, іміджування. The qualification work is devoted to the study of the psychological features of the process of forming a positive image of future psychologists in the process of professional training. It was found that in the scientific literature the concept of "image" is interpreted as an image, a representation of a person that is formed in the minds of other people. The structure of the image includes cognitive, emotional and behavioral levels. The cognitive level contains an idea of a person, knowledge of his real features, personal qualities, professional qualities; the emotional level reflects the feelings and emotional assessments that a person evokes; the behavioral level includes actions and deeds that reveal the attitude towards the bearer of the image. The sample of the conducted empirical study consisted of 32 students, who are characterized by a high level of emotional sensitivity and empathy, which allows them to more deeply feel and understand the emotional states of other people. Based on the analysis of the obtained results of the empirical study, the main vectors of targeted positivization of the image of future psychologists were identified, which include optimizing students' self-esteem, increasing their level of social adaptability, forming a system of intermediate goals on the way to the ultimate goal of educational activities, forming communication skills and organizational skills, as well as a number of universal recommendations for activating selfdevelopment, acquiring practical competence through volunteering and mentoring. Keywords: positive image, future psychologists, professional training, reputation, image building.