Кафедра Психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Психології за Автор "ГАВРУТЕНКО Анастасії Володимирівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(DTEU, 2024-12) ГАВРУТЕНКО Анастасії Володимирівни; БОЙКО Наталія СергіївнаГаврутенко А. В. Психологічні особливості комунікативної взаємодії працівників закладу дошкільної освіти: Кваліфікаційна робота магістра, Київ: Державний торговельно-економічний університет, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей комунікативної взаємодії працівників закладу дошкільної освіти. У роботі розкрито поняття комунікативної взаємодії, структурні компоненти та психологічні аспекти, що впливають на ефективність міжособистісного спілкування в професійному середовищі. Проведено аналіз факторів, які сприяють формуванню комфортного емоційного клімату у колективі, зокрема рівня розвитку педагогічного спілкування. Окрему увагу приділено дослідженню комунікативності педагогів, рівня компетентності у вирішенні конфліктів, рівня конфліктності особистості. Розроблені практичні рекомендації для підвищення рівня комунікативної взаємодії у колективі. У роботі запропоновано заходи з розвитку комунікативних компетентностей працівників через тренінги, супервізію та колективні заходи. Ключові слова: психологічні особливості, комунікативність, компетентність, конфлікт, педагог. Havrutenko A. V. Psychological Features of Communicative Interaction among Employees of Preschool Education Institutions: Master's Qualification Thesis, Kyiv: State University of Trade and Economics, 2024. The qualification work is dedicated to the study of the psychological characteristics of communicative interaction among employees of preschool educational institutions. The paper explores the concept of communicative interaction, its structural components, and psychological aspects influencing the effectiveness of interpersonal communication in a professional environment. An analysis of factors contributing to the formation of a comfortable emotional climate in the team was conducted, with particular emphasis on the level of development of pedagogical communication. 4 Special attention is given to examining teachers' communicative abilities, their competence in conflict resolution, and their personal conflict levels. Observations were conducted, and practical recommendations for overcoming these issues were developed. The paper proposes measures for developing employees' communicative competencies through training, supervision, and team-building activities. Keywords: psychological characteristics, communicativeness, competence, conflict, teacher.