Кафедра Психології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Психології за Автор "Волчанська Анна Леонідівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДЕФОРМАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ТОРГІВЛІ(DTEU, 2024-12) Волчанська Анна Леонідівна; Лапченко Інна ОлександрівнаКваліфікаційна робота розглядає психологічні особливості профілактики професійної деформації серед майбутніх працівників торгівлі. Зважаючи на специфіку цієї професії, де велике навантаження припадає на емоційну сферу, а також високий рівень стресу, досліджено основні фактори, що сприяють розвитку професійної деформації, такі як емоційне виснаження, деперсоналізація та зниження рівня особистих досягнень. Аналізу піддано психологічні характеристики, які можуть сприяти або, навпаки, перешкоджати розвитку професійної деформації, включаючи стресостійкість, комунікативні навички та емоційну саморегуляцію. Окрема увага приділена важливості раннього виявлення ознак професійної деформації та впровадження превентивних заходів на етапі навчання. Ключові слова: професійна деформація, професійне вигоряння, емоційне виснаження, деперсоналізація, емоційна стійкість. The qualification work examines the psychological features of preventing professional deformation among future retail workers. Given the nature of this profession, which places a heavy burden on the emotional sphere and involves high levels of stress, the study explores the key factors contributing to the development of professional deformation, such as emotional exhaustion, depersonalization, and the decline in personal achievements. The analysis focuses on psychological characteristics that may either contribute to or hinder the development of professional deformation, including stress resistance, communication skills, and emotional self-regulation. Special attention is given to the importance of early detection of signs of professional deformation and the implementation of preventive measures during the training phase. Keywords: professional deformation, professional burnout, emotional exhaustion, depersonalization, emotional resilience.