Факультет Торгівлі та Маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет Торгівлі та Маркетингу by Author "Мандра Альона"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА (за матеріалами ТОВ «РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ «РІЧ МЕДІА», м. Київ(КНТЕУ, 2020) Мандра АльонаОдним із основних завдань кожного підприємства є підвищення конкурентоспроможності через формування позитивного іміджу на ринку. Імідж грає істотну роль в оцінці конкурентоспроможності організації, і недостатня увага до його формування несе за собою негативні наслідки та збитки. Компанії мають потребу в певному іміджі, оскільки він несе за собою переваги, такі як увага ЗМІ, додатковий дохід, лояльність споживачів, ріст капіталізації, більш дешеві кредити, довіру партнерів, захищеність у кризовій ситуації. Тому тема дослідження особливостей управління іміджем рекламного агентства являється надзвичайно актуальною. Актуальність обраної теми в науковому, методичному і практичному аспектах підсилюється ще й тим, що до сьогодні ще не повною мірою використовуються системні дослідження проблем механізму особливостей управління іміджем рекламного агентства в сучасних умовах. Необхідність вирішення названих проблем і обумовила вибір теми, мети, завдань і структури роботи. Вагомий внесок у дослідження проблем теорії і практики управління іміджем підприємства шляхом рекламної кампанії віднесено праці таких дослідників як: К. І. Атаманcька, Н. C. Ілляшенкo, Д. О. Корж, І. П. Кринична, Н. В. Наліcна, Н. М. Саніна, С. М. Сірьогін, А. С. Сурай, М. В. Суслова, Д.С. Файвішенко та інші. Однак багато питань управління іміджем підприємства вивчені ще недостатньо, що негативно відбивається на практичному здійсненні діяльності підприємств та інших господарських структур. Це і визначило мету, завдання та напрямки дослідження. Мета дослідження полягає в розробці теоретичних і методичних положень, передумов і напрямів управління іміджем ТОВ «РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ «РІЧ МЕДІА»». Реалізація мети дослідження обумовила постановку та вирішення наступних завдань: охарактеризувати діяльність рекламного агентства за матеріалами ТОВ «Річ медіа»; провести аналіз сформованого іміджу ТОВ «Річ медіа»; здійснити обґрунтування розробки іміджу рекламного агентства ТОВ «Річ медіа»; розробити концепцію сформованого іміджу та оцінка його ефективності. Предметом дослідження є теоретико-практичні основи формування іміджу вітчизняного підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку управління іміджем рекламного агентства ТОВ «РЕКЛАМНА АГЕНЦІЯ «РІЧ МЕДІА»». Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти України, періодичні видання, офіційні звіти та аналітичні публікації ТОВ «Річ медіа», матеріали вітчизняних і міжнародних конференцій, інформація мережі Інтернет, власні дослідження автора.