Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Губатюк Владислав"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (за матеріалами ТОВ «РОЗЕТКА.УА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Губатюк ВладиславУ роботі викладено теоретичні засади розробки та реалізації рекламної кампанії. Охарактеризовано маркетингове середовище ТОВ «Розетка.УА», визначено основних конкурентів, проаналізовано рекламну кампанію бренду роздрібної торгівлі. Обгрунтовано вибір засобів для розробки рекламної кампанії, розроблено рекламну кампанію бренду роздрібної торгівлі на майбутній період. Ключові слова: бренд, реклама, рекламна кампанія, просування, інтернет-реклама.Документ РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (за матеріалами ТОВ «РОЗЕТКА.УА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Губатюк ВладиславГУБАТЮК В.О. «РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ» (за матеріалами ТОВ «РОЗЕТКА.УА», м. Київ) У роботі викладено теоретичні засади розробки та реалізації рекламної кампанії. Охарактеризовано маркетингове середовище ТОВ «Розетка.УА», визначено основних конкурентів, проаналізовано рекламну кампанію бренду роздрібної торгівлі. Обгрунтовано вибір засобів для розробки рекламної кампанії, розроблено рекламну кампанію бренду роздрібної торгівлі на майбутній період. Ключові слова: бренд, реклама, рекламна кампанія, просування, інтернет-реклама. ANOTATION In the work the theoretical principles of development and realization of advertising campaign are described. The marketing environment of Rozetka.UA LLC is characterized, the main competitors are identified, the advertising campaign of the retail brand is analyzed. The choice of means for the development of the advertising campaign is substantiated, the advertising campaign of the retail brand for the future period is developed. Keywords: brand, advertising, advertising campaign, promotion, online advertising.