Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Гололобова Аліна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЮГМЕДКОНТРАКТ» , м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Гололобова АлінаУ наш час конкурентоспроможність є однією з найбільш важливих категорій ринкової економіки, вона характеризує можливості та результативність пристосування підприємства до умов сучасного конкурентного середовища. У сучасних умовах вихід на нові сегменти ринку неможливий без порівняння власного виробничого та комерційного потенціалу з суб'єктами господарювання, які вже успішно працюють на ринку та мають стійкі конкурентні позиції. Необхідність оцінки конкурентоспроможності підприємства полягає у тому, що саме вона здатна забезпечити тривалу та ефективну діяльність підприємства. Аналіз позицій підприємства на ринку дає можливість прогнозувати його подальший розвиток, враховуючи фактори внутрішнього та зовнішнього середовища. Кажучи про рівень компаній, для їхнього успішного функціонування, підтримки стійких позицій по відношенню до конкурентів, завоювання більшої частки ринку вже не достатньо лише матеріальних та фінансових ресурсів. Успішна діяльність фірми все більше залежить від таких речей, як знання та творчі здібності людей, ставлення до бренду та торговельної марки компанії, стосунки з клієнтами тощо. Перелічені чинники є частинами інтелектуального капіталу підприємства