Факультет Торгівлі та Маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет Торгівлі та Маркетингу by Author "Герасимчук Дарина"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item КОМУНІКАЦІЙНА ПРОГРАМА ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ (за матеріалами ТОВ «ПАРОВОЗЗЗ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Герасимчук ДаринаКожне підприємство веде бізнес по-своєму, володіє відмінним від інших набором конкурентних переваг, має власну філософію і корпоративну культуру. Відповідно його ділова репутація складається з особливих характеристик та компонентів, для роботи з якими потрібні цілком певні канали комунікації. Саме вони ляжуть в основу комунікаційної програми по управлінню репутацією. Складання такої програми - ключовий момент у роботі з управління репутацією, це конкретний план дій, я кий повинен привести до реалізації головної стратегічної мети – капіталізації бізнесу [1]. Розробка комунікаційної програми – це творчий процес, в той же час в репутаційному менеджменті існують цілком стандартні, багаторазово випробувані професійні підходи і методи, які гарантують успіх. Професіонала з управління репутацією потрібно органічно поєднати креативні компоненти своєї діяльності з технологічними. Для вирішення такої непростої задачі належить пройти наступні етапи : 1) формулювання стратегічних цілей та завдань; 2) оцінка існуючої репутації; 3) розроблення комунікаційної стратегії; 4) вибір основних комунікаційних технологій; 5) розроблення плану-графіку комунікаційної активності. Проблематика даної роботи обумовлена тим, що більшість підприємств недооцінюють важливість комунікаційної програми, або спрямовують її ефективність лише задля отримання прибутку. Актуальність теми полягає в існуючих недоліках комунікаційної програми підприємства громадського харчування та можливостях її вдосконалення. Метою роботи є визначення усіх характеристик підприємства громадського харчування, аналіз комунікаційної діяльності, розроблення комунікаційної програми підприємства, визначення шляхів її вдосконалення. Завданням проекту є характеристика діяльності ТОВ «Паровоззз», аналіз їх комунікаційної діяльності, створення та обґрунтування нової комунікаційної програми, розроблення сценарію PR-заходів та макетів рекламних звернень. Об’єктом роботи є сутність та роль комунікаційної програми в професійній діяльності підприємств громадського харчування. Предметом роботи є теоретичні та практичні засади формування системи маркетингових комунікацій підприємства громадського харчування. Отже, в даній роботі проведений аналіз комунікаційної діяльності ТОВ «ПАРОВОЗЗЗ», обґрунтуванні недоліки існуючої комунікаційної програми та розроблені шляхи щодо покращення та підвищення ефективності комунікаційної політики підприємства (закладу громадського харчування).