Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Гейдарова Елеонора"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «Амадео», м.Київ)(КНТЕУ, 2020) Гейдарова ЕлеонораАНОТАЦІЯ Гейдарової Е. В. Управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ Амадео, м.Київ). -Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020р. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних та практичних засад щодо підвищення ефективності управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту підприємства. У першому розділі випускної кваліфікаційної роботи визначено сутність та поняття якості продукції, визначене місце якості продукції серед факторів конкурентоспроможності. У другому розділі проведена оцінка маркетингового середовища підприємства. Проведено аналіз управління якістю товарів та послуг в системі бренд-менеджменту ТОВ Амадео. У третьому розділі розроблена система бренд-менеджменту підприємства та надано рекомендації щодо вдосконалення системи управління якістю товарів. ANNOTATION Heydarova E. V. Quality management of goods and services in the brand management system (according to Amadeo LLC, Kyiv). - The manuscript. The purpose of the final qualification work is to study the theoretical and practical principles of improving the efficiency of quality management of goods and services in the brand management system of the enterprise. The first section of the final qualifying work defines the essence and concept of product quality, defines the place of product quality among the factors of competitiveness. The second section assesses the marketing environment of the enterprise. The analysis of quality management of goods and services in the brand management system of Amadeo LLC is carried out. The third section the system of brand management of the enterprise is developed and recommendations on improvement of system of management of quality of the goods are given.