Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Гавриленко Альона"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ КОМУНІКАЦІЙНІ ЗАХОДИ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МЕДУ (за матеріалами ФОП Герасименко Володимир Миколайович «Медусвіт»)(КНТЕУ, 2020) Гавриленко АльонаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню комунікаційної стратегії як частини просування бренду на ринку. Правильний вибір найефективніших засобів передачі рекламного звернення значною мірою визначає успіх всієї рекламної комунікації. Від правильного рішення даної проблеми залежить, якої кількості потенційних споживачів досягне сигнал, наскільки сильною буде його дія на них, яка сума буде витрачена на рекламу і наскільки ефективними будуть ці витрати. Дуже важливо для рекламодавця, щоб кошти, витрачені на розміщення його реклами , давали максимальну віддачу. Проблема визначення оптимальної для конкретної компанії комунікаційної стратегії набуває особливої актуальності в умовах економічної кризи, коли навіть потужні рекламодавці особливо ретельно шукають шляхи мінімізації витрат на рекламування. Проблема формування комунікаційної стратегії є актуальною з огляду на такі чинники: - постійне прагнення підприємств розвиватися за умови динамічності змін навколишнього середовища ; - зростання динамічності, мінливості, а значить нестабільності та невизначеності ділового середовища, пов'язаного зі збільшенням швидкості інформаційних процесів і, відповідно, ухвалення рішень; - зростання непередбачуваності дій партнерів, конкурентів, що зумовлює необхідність встановлення і підтриманя комунікацій з усіма учасниками тієї чи іншої сфери людської діяльності. У зв'язку з цим, найбільш поширеними причинами, що зумовлюють необхідність розроблення та реалізації комунікаційної стратегії, є: - потреба у створенні іміджу компанії чи організації; - потреба в проникненні на нові ринки; - потреба у створенні бренду для збільшення ринкової вартості фірми ; - потреба в подоланні кризи, в якій перебуває організація; - вимоги конкурентної боротьби. Засоби реалізації комунікаційної стратегії необхідні для формування керованого іміджу організації, її послуг і т.п. Завдяки продуманим і спланованим методам стратегічного планування можна заявити про свій бренд цільовій аудиторії, підвищити впізнаваність бренду, виділитись з-поміж конкурентів і, головне, підвищити рівень продажів компанії. Необхідним умінням будь-якого маркетолога має бути вміння визначати актуальність, своєчасність і доцільність проведення такої рекламної кампанії, а також здійснювати планування, реалізацію та оцінку ефективності проведених медіакампаній. У цьому полягає безумовна актуальність теми дипломної роботи. Метою дипломної роботи є вивчення головних аспектів планування комунікаційної стратегії підприємства. Мета роботи визначає постановку і вирішення конкретних завдань: - розкрити теоретичні засади планування комунікаційної стратегії підприємства; - визначити основні етапи планування комунікаційної стратегії підприємства; - здійснити аналіз комунікаційної діяльності підприємства «Медусвіт» у взаємодії з його комунікаційним середовищем; - виявити напрями удосконалення планування та реалізації комунікаційної стратегії ФОП «Медусвіт». Об'єктом дипломної роботи є планування та реалізація комунікаційної стратегії підприємства на ринку меду. Предмет дослідження – комунікаційні заходи ФОП «Медусвіт» в аспекті реалізації комунікаційної стратегії підприємства. Інформаційною базою кваліфікаційної роботи є сучасні дослідження процесів організації комунікаційної стратегії бренду, монографії, статті, підручники, що відповідають тематиці дипломної роботи.