Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Вишняк Олександр"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Цифрові технології в маркетингових комунікаціях підприємства (за матеріалами ТОВ «Корисні напої»)(КНТЕУ, 2020) Вишняк Олександрктуальність теми. Ми живемо у світі технологій та модернізацій, де все постійно оновлюється, проходить цифрову трансформацію. Інтернет -маркетинг вже давно динамічно розвивається. Все більше і більше компаній розширюють свій бізнес у мережі інтернет, використовуючи інтернет -інструменти, котрі суттєво впливають на всю їхню діяльність та дозволяють покращити імідж бренду. З кожним роком з’являється все більше інтернет -магазинів, зростає ринок, зростає конкуренція у сфері електронної комерції, розвивається мобільний інтернет-банкінг, компанії витрачають все більше ресурсів на фінансування рекламних кампаній, що проводяться в мережі інтернет. З початку2020 року пандемія коронавірусу перевернула усі сфери нашого життя та ще більше підштовхнула компанії до цифрової трансформації. Усі компанії від малих до великих мали лише два шляхи: зачинятися або трансформувати свій бізнес під умови навколишнього світу. Тому аналіз та вивчення інтернет-інструментів в маркетинговій діяльності підприємств є своєчасним та актуальним. Аналізуючи літературу останніх років, можна сказати, що використання у власному бізнесі можливостей інтернет-маркетингу, як ефективного інструмента, наразі є актуальним. В світі видано безліч звітів, монографій, праць, в яких розглянуто особливості розвитку підприємства у мережі інтернет завдяки маркетинговим інтернет-інструментам. Ґрунтовні дослідження з цієї проблематики можна знайти в працях таких видатних маркетологів, як Дж. Траут, Р. Барт, П. Маршалл, М. Стелзнер, Б.Тодд, Ф. Котлер та інші.