Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Вельк Ніка"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ (за матеріалами ФОП «Гавриш Василь Володимирович», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Вельк НікаАктуальність теми. На сьогоднішній день реклама займає ключову роль у розвитку ринкової економіки і є її невід'ємним елементом. Період, коли реклама стала визначати масове просування товарів і послуг, настав тільки в умовах вільного ринку. Основними завданнями реклами, як двигуна торгівлі, є надання інформації про товар, знайомство з ним потенційних покупців, переконання його в необхідності придбання товару. На відміну від будь-якого інформаційного повідомлення реклама відрізняється зацікавленістю в кінцевому результаті. Реклама завжди націлена на досягнення поставлених економічних, маркетингових, комунікаційних, рекламних і медіа цілей. За допомогою реклами можна не тільки збільшити обсяг продажів, але і підвищити впізнаваність, лояльність і прихильність до бренду, товару чи послуги. В умовах сучасного безперервного розвитку ринкових відносин і величезного насичення різноманітними товарами і послугами, реклама відіграє величезну роль. Будучи не тільки засобом конкурентної боротьби, а й сприяючи формуванню і просуванню нових товарів і послуг. Таким чином дана тема актуально для будь-якого підприємства, незалежно від того які товари або послуги воно виробляє і пропонує. Aнaліз останніх дoслідженьі публікацій. Прoблемoю ефективності PR -кампаній зaймaлисятaкі вчені: Котлер Ф., СондерсДж., Скот Д., Айві Лі, Блек С., Россітер Дж.Р., Персі Л. [22, 23], Білозерський А.Ю., Душкіна М.Р., Хамінич С.Ю та ін. [11, 14, 25]. Метою даної роботи є аналіз рекламної діяльності підприємства торгівлі ТОВ «Гавриш Василь Володимирович» для подальшої розробки рекламної компанії даного підприємства. Для досягнення поставленої мети були поставлені такі завдання: – вивчити специфіку діяльності підприємства ТОВ «Гавриш Василь Володимирович»; – проаналізувати вже наявну рекламну діяльність підприємства ТОВ «Гавриш Василь Володимирович»; – розробити стратегічний та тактичний план рекламної діяльності ТОВ «Гавриш Василь Володимирович» – розробити пропозиції щодо удосконалення рекламної компанії ТОВ «Гавриш Василь Володимирович». Об'єктом дослідження є процес формування рекламної діяльності підприємства торгівлі. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти рекламної діяльності підприємства ТОВ «Гавриш Василь Володимирович». Методи дослідження – у роботі застосовувалися сукупність загальних і специфічних наукових методів. У процесі дослідження сучасних поглядів на рекламну діяльність підприємства застосовувалися: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, групування. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності, внутрішньої, зокрема, бухгалтерської звітності підприємства, результати web-аналітики. Інформаційною базою випускної кваліфікаційної роботи є публікації вітчизняних і зарубіжних вчених із проблем рекламної діяльності, бренд менеджменту, маркетингу та реклами, інтернет-комунікацій, основні положення Законів України [1-5], статистична звітність досліджуваного підприємства; матеріали, зібрані автором у процесі дослідження