Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Бурлака Ірина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ (за матеріалами ТОВ «Нова пошта», м. Варва)(КНТЕУ, 2020) Бурлака ІринаАНОТАЦІЯ Бурлака І. Р., «Маркетингові стратегії підприємства у сфері послуг» (за матеріалами ТОВ «Нова пошта», м. Варва) – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» спеціалізацією «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торгівельно-економічний університет. – Київ 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено аналізу маркетингового стратегічного планування на підприємстві, розробці стратегічного плану маркетингових заходів та прогнозуванню ефективності маркетингової стратегії ТОВ «Нова Пошта». В процесі роботи зроблено висновки по існуючій маркетинговій стратегії компанії, розроблено нову маркетингову стратегію «стратегія диференційовани х цін» для ТОВ «Нова Пошта», спрогнозовано і розраховано її ефективність та визначено термін окупності маркетингової стратегії. Ключові слова: Конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, маркетингова діяльність, Нова пошта, логістика, стратегічні цілі. ABSTRACT Burlaka I.R., "Marketing strategies of the enterprise in the field of services" (based on the materials of Nova Poshta LLC, Varva) – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing" specialization "Marketing Management". – Kyiv National University of Trade and Economics. – Kyiv 2020. The final qualifying work is devoted to the analysis of marketing strategic planning at the enterprise, development of the strategic plan of marketing actions and forecasting of efficiency of marketing strategy of Open Company "Nova Poshta". In the course of work conclusions on the existing marketing strategy of the company are made, the new marketing strategy "strategy of differentiated prices" for Open Company "Nova Poshta" is developed, its efficiency is forecasted and calculated and the payback period of marketing strategy is defined. Keywords: Competitiveness, marketing strategy, marketing activity, Nova Poshta, logistics, strategic goals.