Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Бугаєва Ірина"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства електронної комерції в системі бренд-менеджменту (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Бугаєва ІринаАктуальність теми випускної кваліфікаційної роботи. На сучасному етапі розвитку економіки, важливу роль відіграє конкурентоспроможність підприємства як чинник, який стимулює діяльність підприємства для того, щоб бути на високій позиції ефективного функціонування відносно інших підприємств. Одним із факторів, які впливають на конкурентоспроможність підприємства є бренд-менеджмент. В час, коли здивувати покупця фізичними властивостями товару стає майже нереальною задачею — надання бренду невідчутних психоемоційних властивостей буде дієвим рішенням. Розвиток Інтернету та зміни на сучасному ринку сприяють все більшому поширенню електронної форми торгівлі. Такі умови змушують підприємства впроваджувати новітні механізми реалізації товарів для того, щоб не залишатися позаду прогресу та отримувати максимально можливий прибуток. В першу чергу конкурентних переваг набувають суб’єкти підприємництва, які здатні підвищувати ефективність власного бізнесу за рахунок нововведень. Оскільки з кожним роком цифрова економіка розширюється, важливо розуміти, як механізми електронної комерції можна використати для сталого розвитку і яку вигоду можна отримати. Питання розвитку електронної комерції знайшли своє відображення в наукових працях таких зарубіжних дослідників, як Г. Беккер, Д. Браччі, Г. Дункан, Д. Еймор, К. Коллі, та ін. Вони висвітлюють основні принципи й особливості здійснення покупок в онлайновому просторі, розглядають сучасні технологічні досягнення, досліджують вплив використання соціально-демографічного профілю на показники продажів інтернет-магазинів.