Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Борщев Максим"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ»)(КНТЕУ, 2020) Борщев МаксимАНОТАЦІЯ Борщев М.А. Стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства В роботі визначено теоретичні засади стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства; досліджено маркетингове середовище бренду Prom підприємства ТОВ «УАПРОМ»; проведена комплексна оцінка наявної програми стимулювання збуту для бренду Prom підприємства ТОВ «УАПРОМ»; на основі проведених досліджень розроблена рекомендована програма стимулювання збуту на 2021 р. для проекту Prom підприємства ТОВ «УАПРОМ» та описані методи оцінювання її ефективності. Ключові слова: стимулювання збуту, програма стимулювання збуту, маркетингові комунікації, методи оцінки ефективності заходів стимулювання збуту SUMMARY Borshchev M. Sales promotion in the system of marketing communications of the enterprise The qualification work of the master identifies the theoretical foundations of sales promotion in the system of marketing communications of the enterprise . The marketing environment of the brand Prom of UAPROM LLC was studied. A comprehensive assessment of the existing sales promotion program for t he brand Prom of UAPROM LLC was conducted. On the basis of the previous researches the recommended program of sale promotion for 2021 for the Prom project of LLC UAPROM is developed and methods of an estimation of its efficiency are described. Keywords: sales promotion, sales promotion program, marketing communications, methods of evaluating the effectiveness of sales promotion measures