Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Бондаренко Анна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Онлайн Розробки», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Бондаренко АннаАНОТАЦІЯ Магістерська робота на здобуття ступеня магістра на тему: «Формування маркетингової стратегії підприємства» містить 50 сторінок, 13 таблиць, 16 рисунків. Сприсок використаних джерел становить 47 найменувань. Метою роботи є дослідження дослідження змісту та особливостей формування маркетингової стратегії ТОВ «Онлайн Розробки». Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо формування маркетингової стратегії підприємства. Методи дослідження базуються на загальних економічних положеннях щодо суті та вимог до проведення маркетингових досліджень. В процесі дослідження використовувалися загальноприйняті в економічній науці методи вивчення: абстрактно-логічний, групування, порівняння і графічне представлення результатів, а також математичні методи. Крім того використано медоди експертної оцінки, SWOT-аналіз, матричного аналізу, карти стратегічних груп тощо. Результати проведеного дослідження демонструють необхідність вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Онлайн Розробки». В роботі було запропоновано рекомендації щодо формування маркетингової стратегії ТОВ «Онлайн Розробки» з урахуванням специфіки діяльності компанії. Розрахунки економічної ефективності вказують на те, що запропоновані заходи підвищать ефективність маркетингової діяльності компанії. Ключові слова: ІТ-компанія, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, маркетингове середовище. ANNOTATION Master's thesis for a master's degree on the topic: "Formation of marketing strategy of the enterprise" contains 50 pages, 13 tables, 16 figures. The injection of used sources is 47 items. The purpose of the work is to study the study of the content and features of the formation of the marketing strategy of LLC "Online Development". The theoretical basis of the study is the work of domestic and foreign scientists on the formation of marketing strategy of the enterprise. Research methods are based on general economic provisions on the nature and requirements for marketing research. In the course of research the methods of studying generally accepted in economic science were used: abstract-logical, grouping, comparison and graphic representation of results, and also mathematical methods. In addition, methods of expert assessment, SWOT-analysis, matrix analysis, maps of strategic groups, etc. were used. The results of the study demonstrate the need to improve the marketing strategy of LLC "Online Development". The paper offers recommendations for the formation of the marketing strategy of LLC "Online Development" taking into account the specifics of the company. Cost-effectiveness calculations indicate that the proposed measures will increase the efficiency of the company's marketing activities. Keywords: IT company, marketing activity, marketing strategy, marketing environment.