Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Бондаренко Анастасія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління рекламною діяльністю підприємства (за матеріалами ТОВ «Водостічні системи», м. Боярка)(КНТЕУ, 2020) Бондаренко АнастасіяАктуальність дослідження. В Україні становлення ринкових відносин здійснюється на засадах формування споживчо-орієнтованої економіки. Ключового значення для підвищення конкурентоздатності вітчизняних підприємств при цьому набуває активізація їх маркетингової діяльності, однією з найважливіших складових якої є реклама. На відміну від підприємств країн з розвинутою економікою, вітчизняні організації не мають достатнього досвіду і традицій щодо реклами, яка почала своє становлення як окрема сфера економіки лише із здобуттям Україною незалежності. Підприємства, які не ведуть рекламну діяльність – банкротують, бо не витримують конкурентної боротьби за частку на ринку. Тому вивчення та розробка методологічних та методичних засад рекламної діяльності набуває сьогодні значної актуальності. Проблемам управління рекламною діяльністю останнім часом присвячено багато наукових праць відомих іноземних та вітчизняних вчених таких, як: Дж. Бернет, Ф. Джефкінс [5], І. Л. Вікентьев, Ю.Б. Миронов, В. Л. Музикант [17], Ф. Г. Панкратов, Н. С. Пушкарьова, І. Я Рожков, О. А. Феофанова, С. С. Гаркавенко, Т. І. Лук’янець, Т. О. Примак, Є.В. Ромат, Г. Л. Багієв, В. М. Тарасевич, Х. Анн, Н. В. Куденко, А. В. Катернюк, Е. М. Голубкова, А. В. Войчак, Б. Л. Борисов та ін. Проте методологічні та практичні засади рекламної діяльності вітчизняних підприємств потребують додаткового дослідження, оскільки зарубіжний досвід у цій сфері не може бути адаптований в Україні без урахування особливостей розвитку вітчизняної економіки. Мета випускної кваліфікаційної роботи – дослідження рекламної діяльності підприємства та розробка практичних рекомендацій для організації ефективного процесу управління з використанням сучасних методів менеджменту та маркетингу. Розроблення й проведення рекламної кампанії – одна з основних функцій рекламного менеджменту. Рекламна кампанія – разовий комплексний захід, що складається із сукупності різних рекламних засобів: реклами у засобах масової інформації, зовнішньої реклами, виставкової діяльності тощо. Ефективна рекламна кампанія є успішним поєднанням влучного рекламного звернення і правильного вибору засобів масової інформації. Відповідно до мети роботи поставлено та вирішено наступні завдання: визначити сутність рекламної діяльності та її основні параметри; проаналізувати проблеми організації рекламної діяльності ТОВ «Водостічні системи»; провести конкурентний аналіз як онову удосконалення управління рекламною діяльністю ТОВ «Водостічні системи»; розробити пропозиції щодо удосконалення рекламної кампанії ТОВ «Водостічні системи» Об’єктом дослідження є процес організації рекламної кампанії на ТОВ «Водостічні системи».