Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Бойченко Анна Вадимівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ БРЕНДИНГ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бойченко Анна ВадимівнаПовномасштабне вторгнення російської федерації в Україну змінило конкурентну обстановку у сфері бізнесу, зокрема і в ресторанній галузі, та підкреслило важливість ефективного брендингу для суб'єктів ресторанного бізнесу. В умовах війни суб’єктам ресторанного бізнесу важливо розуміти, що ефективний бренд — це не лише імідж, але і засіб збереження довіри та приваблення лояльності, що стає стратегічною перевагою для суб'єктів ресторанного бізнесу в нових умовах ринкової конкуренції. Ресторанні підприємства повинні бути готові до викликів конкуренції та вдосконалювати свої стратегії, зокрема в області брендингу, який може стати ключовим інструментом для привертання та утримання клієнтів в умовах повномасштабного вторгнення на ринок України. В контексті зазначеного вище, тема даної випускної кваліфікаційної роботи є надзвичайно актуальною.