Факультет Торгівлі та Маркетингу
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет Торгівлі та Маркетингу за Автор "Барщевський Владислав"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Будівельна компанія «АДРІНА» м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Барщевський ВладиславУ сучасних умовах ведення господарської діяльності підприємства мають зважувати не лише на показники власного розвитку, але й враховувати розвиток конкурентів, потенційних замовників та постачальників. Для врахування зазначених детермінантів необхідне формування конкурентно ї політики підприємства. Більшість з них у своїй діяльності намагаються застосовувати щось схоже на конкурентну політику, але недостатнє розуміння механізму формування конкурентної політики не дозволяє ефективно її використовувати. Потреба у розробленні механізму формування конкурентної політики для підприємств також зумовлена станом розвитку економіки самої країни. Наявність механізму формування конкурентної політики дасть змогу підприємствам утримувати високий рівень конкурентоспроможності на досить тривалий термін. Сьогодні економіка України переживає складні процеси реформування і адаптації суб’єктів господарювання до ринкових відносин. В даний час формуються вільні ринки товарів, де управління потоками товарів здійснюється тільки за рахунок конкуренції. Тому все частіше починають говорити про чинники конкуренції та конкурентоспроможності продукції, підприємства, галузі і економіки в цілому. Кризові явища у національній економіці супроводжуються падінням доходів і попиту населення, на конкурентному ринку загострюється проблема споживчого вибору і найбільш конкурентна продукція є основою доходів та ринкових позицій підприємства. Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств та їх продукції можливо лише за наявності науково обґрунтованих методів оцінки та конкурентної стратегії. Основою для розробки такої стратегії є оцінка фактичного рівня конкурентоспроможності підприємства за відповідними показниками, отже, оцінці рівня конкурентоспроможності підприємства та його продукції повинно бути приділено максимум уваги при розробці конкурентних стратегій, програм підвищення конкурентної стійкості підприємства тощо.