Факультет Торгівлі та Маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет Торгівлі та Маркетингу by Author "Балан Марія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item ПЛАНУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТА РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА (за матеріалами ТОВ «ФРЕНДС ОФ БРЕНДС», Київська обл., м. Бориспіль)(КНТЕУ, 2020) Балан МаріяАктуальність теми дослідження. Планування комунікаційної діяльності – це один з цільових напрямів діяльності комунікаційних агенцій. Це і стратегічний план, тактичний план, медіа план тощо. Кожен клієнт звертається за потребою, будь це побудова стратегії з нуля або рішення на короткочас ний період, або ж разовий проект. Важливість побудови комунікацій зумовлена тим, що підприємства, що не планують свою комунікаційну діяльність, рідко коли досягають тих самих успіхів, як компанії, де є чітко прописаний план з поетапними пунктами виконання. В той же час, якщо підприємство має комунікаційну стратегію – воно має чіткий вектор діяльності та розвитку. Планування комунікаційної діяльності впливає на сприйняття та ціну бренда, забезпечує чіткий розвиток та злагоджену роботу співробітників. Кожна з глобальних компаній має свою унікальну стратегію та тактику, що керує комунікаційним процесом. Наприклад, серед світових компаній найбільш успішно застосовують планування комунікаційної діяльності такі бренди як: «Apple», «Nike», «Nina Ricci», «Coca Cola» та інші. Серед українських компаній можна виділити вдалі стратегії комунікації у рекламного агентства «Banda», що успішно просувають власний бренд, також у «Bosch Ukraine», «Comfy», «monobank» та інші. Планування комунікацій – це багатоетапний та складний процес, що може тривати від двох місяців до року, в залежності від поставлених задач. Він включає аналіз ринку та конкурентів, вивчення їх комунікацій за допомогою інструментів аналізу, вивчення цільової аудиторії та визначення цільового ядра серед споживачів, вибір інструментів маркетингових комунікацій, що відповідають цілям і т.д. Також, як частини стратегії можна розглядати і медіастратегію або ребрединг, або побудову фірмового стилю тощо. Важливо відмітити, що повна стратегія для бренду є не тільки д осить тривалим процесом, але і досить дорогим. Тож, іноді клієнти віддають перевагу більш короткочасним тактичним рішенням. Дослідження теми планування комунікаційної діяльності вивчається як вітчизняними, так і зарубіжними вченими: Діброва Т.Г., Синяева И.М., Попова Т. В., Ліпкан В.А. [3; 16; 13]. Аналіз теоретичних та експериментальних досліджень показує, що планування комунікаційної діяльності є широко застосовуваною практикою в роботі рекламних, комунікаційних та PR- агентств, враховуючи розвиток ринку ця тема потребує постійного вивчення. Мета та завдання дослідження. Мета дослідження полягає у проведенні аналізу планування комунікаційної діяльності, а саме формуванні комунікаційної стратегії для клієнта ТОВ «ФРЕНДС ОФ БРЕНДС» інтернет-провайдера ТОВ «ХАТАНЕТ», аналіз та обґрунтування обраних засобів комунікації та проведення ребредингу в рамках побудови комунікації зі споживачами; оцінити розроблену стратегію та її застосування у веденні соціальних мереж клієнта, оновленні сайту та створенні рекламних матеріалів. Відповідно до мети було сформульовано такі завдання дослідження: 1. Дослідити конкурентне середовище підприємства та його існуючу комунікаційну діяльність на ринку; 2. Розглянути та проаналізувати розроблену комунікаційну стратегію ТОВ «ХАТАНЕТ» та її елементи. 3. Оцінити втілення стратегії у веденні соціальних мереж, оновленні сайту та побудові комунікації з цільовою аудиторією ТОВ «ХАТАНЕТ». Об'єкт дослідження – комунікаційна діяльність клієнта рекламного агентства. Предмет дослідження – планування комунікаційної діяльності клієнта рекламного агентства. Методи дослідження. Для розв’язання завдань у роботі було використано комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження: теоретичні – методи аналізу та синтезу, конкретизації, системного підходу, описовий метод, метод порівняння та метод узагальнення при обробці отриманих результатів практичного дослідження; структурно-логічний (для аналізу проведених досліджень та розробленої стратегії) та категоріальний аналіз (для уточнення та визначення сутності окремих визначень). Теоретичне та практичне значення випускної кваліфікаційної роботи полягає тому, що була проаналізована та узагальнена інформація щодо планування агентством комунікаційної діяльності для підприємства, сформована комунікаційна стратегія, в рамках якої були проведені дослідження аудиторії компанії, її співробітників та конкурентів, розроблено позиціонування, фірмовий стиль, обрано архетип, на основі якого будується комунікація та проведено ребрендинг, розроблено tone of voice та медіаплан для оновлених соціальних мереж. Результати випускної кваліфікаційної роботи можна використовувати на лекціях та при підготовці семінарів з дисциплін маркетингові комунікації, бренд-менеджмент, теорія зв`язків з громадськістю при вивченні тем «Стратегії та планування маркетингових комунікацій», «Маркетингові дослідження аудиторії та конкурентів підприємства», «Розробка позиціонування підприємства».