Факультет Економіки, Менеджменту та Психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет Економіки, Менеджменту та Психології by Author "Таран Аліна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Організаційно - економічний розвиток регіолольного туризму(КНТЕУ, 2020) Таран АлінаТуристична галузь упродовж всього процесу становлення та історичного розвитку утримує репутацію специфічної сфери, що має швидкі темпи розвитку і посідає одне з перших місць серед лідерів у світовому економічному просторі за різними показниками: швидкість обігу капіталу, кількість зайнятого населення в галузі, обсяг експорту послуг, грошові надходження від здійснення туристичної діяльності до державних та місцевих бюджетів. Прискорені темпи розвитку туризму є результатом науково-технічного процесу, зростання потреб людини у відпочинку, оздоровленні та пізнанні навколишнього світу, а також зростання кількості міжнародних ділових зв’язків. Україна має всі можливості для стрімкого завоювання позицій на світовому туристичному ринку завдяки наявності багатого історико-культурного і природно-рекреаційного потенціалу. Основою туристичного ринку в Україні та організаційно-економічною складовою стає туристично-рекреаційний комплекс, який має всі необхідні природні умови, а також велику кількість історико-культурних, матеріальних та трудових ресурсів. Актуальність дослідження зумовлена тим, що територія Київської області має унікальні передумови формування туристично-рекреаційного комплексу. Насамперед, це комплекс фізико-географічних, гідрологічних, геологічних та інших параметрів, що зумовлюють формування багатьох видів природних ресурсів. В регіоні також наявний широкий спектр історико-культурних туристичних ресурсів, які в комплексі з природними утворюють потенційно привабливе місце для організації туристичної діяльності. Туризм в Київській області необхідно розвивати тому, що: він стосується усіх сфер економіки, який можна використовувати як інструмент зростання обсягу надходжень до місцевих бюджетів; створення якісних туристичних локацій 4 та заходів для гостей покращує життя у регіоні; туризм впливає на підвищення репутації регіону. Метою роботи є дослідження організаційно-економічних засад розвитку регіонального туризму та шляхів удосконалення управління туристичною галуззю на регіональному рівні. Для досягнення мети дослідження було визначено ряд завдань: - дослідити стан та тенденції розвитку регіонального туризму в Україні; - узагальнити шляхи державної підтримки розвитку туристичної галузі на регіональному рівні; - проаналізувати особливості туристично-рекреаційного комплексу Київської області; - узагальнити можливі напрямки діяльності та співпраці органів місцевого самоврядування у регулюванні туризму в Київській області; - охарактеризувати маркетингову стратегію просування туристичного потенціалу Київської області. Об’єктом дослідження є державне регулювання розвитку регіонального туризму. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних та прикладних засад розвитку регіонального туризму в Україні