Кафедра Менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту за Автор "Пиньківська Наталія"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління комунікативною політикою підприємства (за матеріалами ПрАТ"Оболонь",м.Київ)(КНТЕУ, 2020) Пиньківська НаталіяАктуальність. Перехід сучасного становища ринкової економіки напряму вимагає від підприємств оптової та роздрібної торгівлі, збільшення ефективності їх функціонування, конкурентоспроможності, впровадження інновацій, застосування ефективних форм господарювання і управління виробництвом. Провідну роль в забезпечені даної задачі займає управління комунікативною політикою підприємства. Варто зазначити, що основною метою ринкової діяльності при будь-якому управлінні – отримання максимального прибутку. Сучасний менеджмент користується дещо застарілими методами формування належної комунікаційної політики, створюючи належний товар, збільшуючи їх якість і вдосконалюючи виробництво, звичайно це необхідний процес для формування належної комунікаційної політики, проте сучасне становище конкурентної боротьби потребує інноваційного підходу. Будь-яке підприємство у ході свого функціонування взаємодіє і обмінюється інформацією із постачальниками, споживачами, державою, та іншими аудиторіями. Воно здійснює ці заходи в межах власної комунікативної політики, а плануванням, організаційними моментами, контролем і мотивацією займається управління комунікативною політикою підприємства. Все вище згадане підкреслює велику роль і значення теми дипломної роботи у сучасних умовах підприємницької діяльності. Загальнотеоретичну основу дослідження проблеми управління комунікативною політикою підприємства склали наукові праці видатних вітчизняних і зарубіжних учених, серед яких доцільно виділити наступних: Афанасьев М., Бернет Дж., Гірняк О., Голубкова О., Ґріфін Р., Яцура В., Іващенко В., Ковальчук Т., Котлер Ф., Мескон, Майкл Х., Норіцина Н., Окландер М., Пилипенко А., Пилипенко С., Отенко В., Примак Т. , Ромат Е., Хмарська І. та інші. Однак, незважаючи на те, що проблематика управління комунікативною політикою підприємства неодноразово ставала предметом зацікавленості багатьох науковців, що створило належні передумови для продовження дослідження, до цього часу вони не знайшли свого комплексного та системного вирішення.