Кафедра Менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Менеджменту за Автор "Железняк Владислави"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління діловою репутацією підприємства (за матеріалами ДФ «Галь - Дженералтранс», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Железняк ВладиславиАНОТАЦІЯ випускної кваліфікаційної роботи, виконаної на тему: «Управління діловою репутацією підприємства» (за матеріалами ДФ «Галь - Дженералтранс», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей управління діловою репутацією підприємства. У роботі визначено сутність системи управління діловою репутацією підприємства. У роботі вирішено науково-практичне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних та практичних рекомендацій з удосконалення процесу управління діловою репутацією підприємства. Досліджено механізм управління діловою репутацію підприємства. Обґрунтовано модель управління вартістю ділової репутації підприємства. Здійснено конкурентний аналіз ділової репутації підприємства. Проведено оцінку вартості ділової репутації підприємства. Здійснено аналіз результативності заходів з управління діловою репутацією підприємства. Розроблено заходи з управління діловою репутацією підприємства. Здійснено прогнозну оцінку заходів з управління діловою репутацією підприємства. Ключові слова: ділова репутація, ефективність, управління, імідж, бізнес-процеси, оптимізація. SUMMARY final qualifying paper performed on the theme: "Management of business reputation of the enterprise" (based on the materials of Gal-Generaltrans State Fund, Kyiv) The final qualifying work is devoted to research of features of management of business reputation of the enterprise. The essence of the enterprise reputation management system is determined in the work. The paper solves the scientific and practical task of further development of theoretical foundations, methodological and practical recommendations for improving the process of managing the business reputation of the enterprise. The mechanism of business reputation management of the enterprise is investigated. The model of managing the value of the business reputation of the enterprise is substantiated. The competitive analysis of business reputation of the enterprise is carried out. An assessment of the value of the business reputation of the enterprise. An analysis of the effectiveness of measures to manage the business reputation of the enterprise. Measures to manage the business reputation of the enterprise have been developed. A forecast assessment of measures to manage the business reputation of the enterprise. Key words: business reputation, efficiency, management, image, business processes, optimization.