Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Шевченко Ярослав Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Просування освітніх послуг у соціальних мережах (за матеріалами Державний торговельно - економічний університет)(DTEU, 2024-12) Шевченко Ярослав Сергійович; Мельникович Олена МиколаївнаШевченко Я.С. Просування освітніх послуг у соціальних мережах. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота присвячена аналізу стратегії, інструментів та результативності просування Державного торговельно- економічного університету у соціальних мережах. Основною метою дослідження є розробка рекомендацій з удосконалення комунікаційної стратегії ДТЕУ у цифровому середовищі. У роботі акцентується увага на важливості інтегрованого підходу до створення контенту, підвищення впізнаваності бренду університету та залучення цільової аудиторії шляхом використання сучасних маркетингових інструментів. Ключові слова: просування у соціальних мережах, стратегія комунікацій, освітні послуги, контент-маркетинг, цільова аудиторія, Instagram, Facebook, інтерактивність, брендинг, конкурентоспроможність. Shevchenko Y.S. Promotion of Educational Services in Social Networks. – Manuscript. The graduate qualification work is dedicated to analyzing the strategy, tools, and effectiveness of promoting the State University of Trade and Economics (SUTE) on social networks. The primary objective of the study is to develop recommendations for improving SUTE's communication strategy in the digital environment. The work emphasizes the importance of an integrated approach to content creation, enhancing the university's brand recognition, and engaging the target audience through the use of modern marketing tools. Keywords: social media promotion, communication strategy, educational services, content marketing, target audience, Instagram, Facebook, interactivity, branding, competitiveness.