Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Харитонової Євгенії Олександрівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ІМІДЖУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА (За матеріалами ТОВ «РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО «Ківік»)(DTEU, 2024-12) Харитонової Євгенії Олександрівни; Кияниця Євгенія ОлегівнаХАРИТОНОВА Є.О. «ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ІМІДЖУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА» (за матеріалами ТОВ «РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО «КІВІК», м. Київ) У роботі визначено теоретичні основи формування та підтримки іміджу рекламного агентства. Досліджено конкурентне середовище ТОВ «РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО «Ківік», визначено сильні та слабкі сторони іміджевої стратегії агентства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано наявний імідж агентства, обґрунтовано результативність розроблених заходів щодо його вдосконалення та активізації цифрової присутності. Ключові слова: імідж, рекламне агентство, фірмовий стиль, конкурентоспроможність, цифрова присутність. KHARYTONOVA Y.O. "FORMATION OF THE STRATEGY FOR THE PROMOTION OF THE PUBLIC ORGANIZATION IN SOCIAL NETWORKS" (based on the materials of PUBLIC ORGANIZATION "M", Kyiv) The work defines the theoretical foundations for the formation and maintenance of an advertising agency’s image. The competitive environment of "Kivik" ADVERTISING AGENCY LLC was studied, and the strengths and weaknesses of the agency's image strategy were identified in comparison with major competitors. The existing image strategy was analyzed, and the effectiveness of the developed measures for improving the image and enhancing the agency’s digital presence was substantiated. Keywords: image, advertising agency, corporate style, competitiveness, digital presence.