Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Федоришина Катерина Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету, м.Київ)(DTEU, 2024-12) Савченко Юлії Анатоліївни; Федоришина Катерина ОлександрівнаСавченко Ю.А «РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету, м.Київ) У роботі визначено теоретичні основи управління зв'язками з громадськістю закладу вищої освіти. Проведено оцінку сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у контексті реалізації цієї взаємодії. Розроблено стратегічний план управління зв'язками з громадськістю та обґрунтовано заходи із удосконалення комунікаційної стратегії Державного торговельно-економічного університету. Ключові слова: управління, заклад освіти , комунікаційна стратегія. Savchenko Y.A «DEVELOPMENT OF A COMMUNICATION STRATEGY FOR AN INSTITUTION OF HIGHER EDUCATION» (based on the materials of the State University of Trade and Economics, Kyiv) The paper defines the theoretical foundations of public relations management of a higher education institution. An assessment of strengths and weaknesses, opportunities and threats in the context of the implementation of this interaction was carried out. A strategic plan for public relations management was developed and measures to improve the communication strategy of the State University of Trade and Economics were substantiated. Keywords: management, educational institution, communication strategy.Документ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ за матеріали Державного торговельно-економічного університету(DTEU, 2024-12) Семеняк Аліни Олегівни; Федоришина Катерина ОлександрівнаСЕМЕНЯК А.О. «ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ» (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету) У роботі визначено теоретичні основи формування стратегії просування закладу вищої освіти у соціальних мережах. Проведено аналіз існуючої стратегії просування Державного торговельно-економічного університету, розроблено пропозиції щодо її удосконалення та оцінено результативність запропонованих заходів. Ключові слова: просування, соціальні мережі, освітні послуги, медіа стратегія, SMM. SEMENIAK A. "FORMATION OF THE STRATEGY FOR THE PROMOTION OF THE HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION IN SOCIAL NETWORKS" (based on the materials of State University of Trade and Economics) The work defines the theoretical foundations of the formation of a strategy for the promotion of a higher educational institution in social networks. The existing strategy of State University of Trade and Economics was analyzed, proposals for its improvement were developed, and the effectiveness of the proposed measures were evaluated. Keywords: promotion, social media, educational services, media strategy, SMM.Документ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ФОП «ШЕВЧУК КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА» (кав’ярня «Mojico»))(DTEU, 2024-12) Волохонської Юлії Олександрівни; Федоришина Катерина ОлександрівнаВОЛОХОНСЬКОЇ Ю.О. «ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ» (за матеріалами ФОП «ШЕВЧУК КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА» (кав’ярня «Mojico»)) Дана робота присвячена дослідженню формування стратегії просування підприємства в соціальних мережах. У роботі проаналізовано сучасний стан соціальних мереж як потужного інструменту маркетингу та комунікації. Детально розглянуто теоретичні основи SMM (Social Media Marketing), зокрема, визначення цілей просування, аналіз цільової аудиторії, вибір оптимальних соціальних платформ та розробку контент-стратегії. Особливу увагу приділено практичним аспектам впровадження SMM-кампаній, таким як створення якісного контенту, взаємодія з аудиторією та аналіз ефективності маркетингових заходів. Ключові слова: SMM, соціальні мережі, маркетинг, просування, стратегія, контент, цільова аудиторія, аналіз, ефективність, бізнес. 2 VOLOKHONSKYI Y. «FORMATION OF ENTERPRISE PROMOTION STRATEGY IN SOCIAL NETWORKS» (based on the materials of Individual Entrepreneur «SHEVCHUK KATERYNA VIKTORIVNA» (café «Mojico») This paper is dedicated to the study of the formation of a business promotion strategy on social media. The current state of social networks as a powerful marketing and communication tool is analyzed in the work. Theoretical foundations of SMM (Social Media Marketing) are explored in detail, particularly the definition of promotion goals, target audience analysis, selection of optimal social platforms, and the development of a content strategy. Special attention is given to the practical aspects of implementing SMM campaigns, such as creating quality content, engaging with the audience, and analyzing the effectiveness of marketing activities. Keywords: SMM, social media, marketing, promotion, strategy, content, target audience, analysis, effectiveness, business.Документ Формування та підтримка іміджу автомобільної школи (за матеріалами BEST DRIVER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, м.Познань)(DTEU, 2024-12) Кучер Інни Володимирівни; Федоришина Катерина ОлександрівнаКУЧЕР І. В. «ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ІМІДЖУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ШКОЛИ» (за матеріалами BEST DRIVER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, м.Познань) У роботі досліджено теоретичні основи формування та підтримки іміджу автомобільної школи, проведено аналіз іміджу школи «Best Driver» та факторів, що його формують. На основі дослідження запропоновано рекомендації щодо покращення іміджу через удосконалення комунікацій у соціальних мережах, впровадження чат-боту та розробку нового сайту. Виконані заходи спрямовані на зміцнення репутації та підвищення довіри серед існуючих та потенційних клієнтів. Ключові слова: імідж, автомобільна школа, комунікації, соціальні мережі, чат-бот, сайт KUCHER, I. «FORMATION AND MAINTENANCE OF THE IMAGE OF A DRIVING SCHOOL» (based on the materials of BEST DRIVER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Poznan) This paper explores the theoretical foundations of forming and maintaining the image of a driving school. It analyzes the image of "Best Driver" school and the factors influencing it. Based on the research, recommendations are provided to improve the image through enhanced communication in social networks, the introduction of a chatbot, and the development of a new website. These measures aim to strengthen the reputation and increase trust among existing and potential clients. Keywords: image, driving school, communications, social networks, chatbot, website, clients.