Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Файвішенко Діана Сергіївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ОНЛАЙН-ТОРГІВЛІ (за матеріалами ФОП «ГОБИШ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА» (інтернет-магазин елітної косметики «Buycosmetics»)(DTEU, 2024-12) Гохберг Діани Станіславівни; Файвішенко Діана СергіївнаГохберг Д.С. «Рекламна стратегія просування підприємства онлайн-торгівлі» за матеріалами ФОП «Гобиш Юлія Юріївна» (інтернет-магазин елітної косметики «Buycosmetics»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам рекламної стратегії підприємства на ринку косметичних товарів. Досліджено конкурентне середовище ФОП «Гобиш Юлія Юріївна» (інтернет-магазин елітної косметики «Buycosmetics»), визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу родової рекламної стратегії підприємства було розроблено оновлену рекламну стратегію позиціонування, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети банерної реклами. Ключові слова: реклама, рекламна стратегія, родова стратегія, стратегія позиціонування, банерна реклама, контекстна реклама, сайт. Gohberg D.S. "Advertising strategy for the promotion of an online trade enterprise" based on the materials of the FOP "Hobysh Yuliyivna" (elite cosmetics online store "Buycosmetics"). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the company's advertising strategy in the market of cosmetic products. The competitive environment of the FOP "Hobysh Yuliyivna" (online store of elite cosmetics "Buycosmetics") has been studied, the strengths and weaknesses of the company's activities have been determined. As a result of the analysis of the generic advertising strategy of the enterprise, an updated advertising positioning strategy was developed, goals, target audience, main tools were determined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and banner advertising layouts were developed. Keywords: advertising, advertising strategy, generic strategy, positioning strategy, banner advertising, contextual advertising, website.Документ УПРАВЛІННЯ МЕДІАКОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ КРАСИ (за матеріалами ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА», м. Київ)(DTEU, 2024-12) Вецький Данило Богданович; Файвішенко Діана Сергіївна«УПРАВЛІННЯ МЕДІАКОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ КРАСИ» (за матеріалами ТОВ «Лореаль Україна», м. Київ) У роботі визначено теоретичні основи управління медіакомунікаціями в індустрії краси. Проаналізовано конкурентне середовище ТОВ «Лореаль Україна», виявлено його сильні та слабкі сторони. Запропоновано рекомендації для вдосконалення стратегії медіакомунікацій, зокрема через соціальні мережі, PR-кампанії та співпрацю з інфлюенсерами, з обґрунтуванням їхньої ефективності в сучасних умовах українського бʼюті ринку. Ключові слова: медіакомунікації, імідж, бренд, соціальні мережі, інфлюенсери. VETSKYI D.B. «MANAGEMENT OF MEDIA COMMUNICATIONS FOR A BEAUTY INDUSTRY ENTERPRISE» (based on the materials of LLC "L'Oréal Ukraine", Kyiv) The work explores the theoretical foundations of media communication management in the beauty industry. It analyzes the competitive environment of LLC "L'Oréal Ukraine," highlighting strengths and weaknesses. Recommendations for enhancing the company's media strategy through social networks, PR campaigns, and influencer collaborations are provided, with their effectiveness justified for the Ukrainian beauty market context. Keywords: media, communications, image, brand, social networks, influencers.