Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Савчук Анастасія Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (Державний торговельно-економічний університет)(DTEU, 2024-12) Музики Ольги Андріївни; Савчук Анастасія МиколаївнаМУЗИКА О.А. «ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» (Державний торговельно-економічний університет») У роботі визначено планування та особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Здійснено поетапний аналіз ефективності рекламної діяльності. Продемонстровано важливість ретельного дослідження цільової аудиторії та впровадження стратегії контент-маркетингу в умовах сучасного світу для забезпечення стабільного розвитку та конкурентоспроможності університету. Ключові слова: контент-маркетинг, покоління Z, соціальні мережі. MUZYKA O."PLANNING ADVERTISING ACTIVITIES OF A HIGHER EDUCATION INSTITUTION"(State Trade and Economic University) The study identifies the planning and specific features of a higher education institution's advertising activities. A step-by-step analysis of the effectiveness of these advertising efforts is conducted. The importance of thoroughly researching the target audience and implementing a content marketing strategy in today's world is demonstrated, aiming to ensure the stable development and competitiveness of the university. Keywords: content marketing, Generation Z, social media.Документ РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ВІВІД», м. Київ)(DTEU, 2024-12) Морозової Марини Олегівни; Савчук Анастасія МиколаївнаДокумент УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМИ ЗВ’ЯЗКАМИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ (за матеріалами ВП «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АТ «ДТЕК ДНІПРОЕНЕРГО», м. Зеленодольськ, Дніпропетровська обл.)(DTEU, 2024-12) Брюхно Оксани Вадимівни; Савчук Анастасія МиколаївнаБРЮХНО О. В. «УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМИ ЗВ’ЯЗКАМИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ» (за матеріалами ВП «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АТ «ДТЕК ДНІПРОЕНЕРГО», м. Зеленодольськ, Дніпропетровська обл.) У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні засади управління корпоративними зв'язками з громадськістю. Надано загальну характеристику діяльності ВІДОКРЕМЛЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ АКІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДТЕК ДНІПРОЕНЕРГО», а такох здійснено оцінку зв'язків з громадськістю, розроблено рекомендації щодо удосконалення управління корпоративними зв'язками з громадськістю та представлено програму зв'язків з громадськістю для дослідхуваного підприємства. Ключові cлова: корnораmивні зв’язки, енергеmична галузь, зв’язки з громадcькіcmю, уnравління. BRIUKHNO O. V. «MANAGEMENT OF CORPORATE RELATIONS WITH COMMUNITY IN THE ENERGY INDUSTRY ENTERPRISE» (based on the materials of the SSD «KRYVORIZKA THERMAL POWER STATION OF THE JOINT STOCK COMPANY «DTEK DNIPROENERGO», Zelenodolsk, Dnipropetrovsk Region) The qualification work summarizes the theoretical principles of managing corporate relations with the public. A general description of the activities of the SEPARATE SUB-DEPARTMENT «KRYVORIZKA THERMAL POWER STATION OF THE JOINT STOCK COMPANY «DTEK DNIPROENERGO» was provided, as well as an assessment of public relations was carried out, recommendations were developed to improve the management of corporate relations with the public, and a public relations program for the company under study was presented . Keywords: corporate relations, energy industry, public relations, management.