Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Полоуса Максима Андрійовича"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПРОГРАМА ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «Ментал»)(DTEU, 2024-12) Полоуса Максима Андрійовича; Лісун Яніна ВікторівнаПолоус М.А. Програма просування продукту у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «Ментал»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам процесу просування у соціальних мережах продукції у сфері гейміфікації. Досліджено діяльність підприємства, його присутність у соціальних мережах. Проведено аналіз вебсайту досліджуваного бренду та конкурента. Обґрунтовано програму просування продукції у сфері ігор через соціальні мережі. Ключові слова: соціальні мережі, гейміфікація, цільова аудиторія, програма просування. Polous M.A. Program for promoting a product in social networks (based on materials from LLC "Mental"). – Manuscript. Qualification work in the specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the process of promoting products in the field of gamification in social networks. The activities of the enterprise, its presence in social networks are studied. The website of the studied brand and competitor is analyzed. The program for promoting products in the field of games through social networks is substantiated. Keywords: social networks, gamification, target audience, promotion program.