Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Онищенко Марини Олександрівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах (за матеріалами Державний торговельно-економічний університет)(DTEU, 2024-12) Онищенко Марини Олександрівни; Лісун Яніна ВікторівнаОніщенко М. Управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика», спеціалізації «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Робота присвячена дослідженню особливостей управління рекламною діяльністю Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах. Розглянуто теоретичні засади управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах, здійснено оцінку цілей, цільової аудиторії та стратегії Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, надано характеристику рекламних засобів Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, здійснено обґрунтування стратегії та плану розміщення рекламних засобів Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, надано оцінку прогнозованої результативності рекламної кампанії Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах. Ключові слова: рекламна діяльність, соціальні мережі, SMM, заклади вищої освіти, influencer-маркетинг, інфлюенсер, стратегія маркетингу впливу. Onishchenko M. Management of advertising activities of a higher education institution in social networks. - Manuscript. Graduate qualification work in the specialty 061 “Journalism”, specialization “Advertising.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The work is devoted to the study of the peculiarities of managing the advertising activities of the State University of Trade and Economics in social networks. The theoretical foundations of managing the advertising activities of a higher education institution in social networks are considered, the goals, target audience and strategy of the State University of Trade and Economics in social networks are assessed, the characteristics of the advertising means of the State University of Trade and Economics in social networks are given, the strategy and plan for placing the advertising means of the State University of Trade and Economics in social networks are substantiated, the predicted effectiveness of the advertising campaign is assessed. Keywords: advertising activity, social networks, SMM, higher education institutions, influencer marketing, influencer, influencer marketing strategy.