Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Мельникович Олена Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИЧО- ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТ (ФОП «БАЛАБУХ РУСЛАНА ЄВГЕНІВНА» (ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ТА ВЛАСНЕ ВИРОБНИЦТВО ОДЯГУ З ВИШИВКАМИ «BALABUSHKA»)(DTEU, 2024-12) Балабух Владислави Євгенівни; Мельникович Олена МиколаївнаУ роботі визначено теоретичні основи організації рекламної діяльності виробничо-торговельного підприємства в Інтернеті. Проведено аналіз конкурентного середовища бренду «Balabushka», оцінено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючу стратегію цифрового маркетингу, обґрунтовано ефективність розроблених заходів щодо вдосконалення рекламної кампанії підприємства та формування креативної концепції для збільшення впізнаваності бренду. Ключові слова: інтернет-реклама, цифровий маркетинг, рекламна кампанія, бренд «Balabushka», просування, рекламна діяльність. The work defines the theoretical foundations of organizing advertising activities of a production and trade enterprise on the Internet. The competitive environment of the "Balabushka" brand was analyzed, and the strengths and weaknesses of the company's activities compared to key competitors were evaluated. The existing digital marketing strategy was reviewed, and the effectiveness of the proposed measures to improve the company's advertising campaign and create a creative concept to increase brand recognition was substantiated. Keywords: online advertising, digital marketing, advertising campaign, "Balabushka" brand, promotion, advertising activities.Документ Просування освітніх послуг у соціальних мережах (за матеріалами Державний торговельно - економічний університет)(DTEU, 2024-12) Шевченко Ярослав Сергійович; Мельникович Олена МиколаївнаШевченко Я.С. Просування освітніх послуг у соціальних мережах. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота присвячена аналізу стратегії, інструментів та результативності просування Державного торговельно- економічного університету у соціальних мережах. Основною метою дослідження є розробка рекомендацій з удосконалення комунікаційної стратегії ДТЕУ у цифровому середовищі. У роботі акцентується увага на важливості інтегрованого підходу до створення контенту, підвищення впізнаваності бренду університету та залучення цільової аудиторії шляхом використання сучасних маркетингових інструментів. Ключові слова: просування у соціальних мережах, стратегія комунікацій, освітні послуги, контент-маркетинг, цільова аудиторія, Instagram, Facebook, інтерактивність, брендинг, конкурентоспроможність. Shevchenko Y.S. Promotion of Educational Services in Social Networks. – Manuscript. The graduate qualification work is dedicated to analyzing the strategy, tools, and effectiveness of promoting the State University of Trade and Economics (SUTE) on social networks. The primary objective of the study is to develop recommendations for improving SUTE's communication strategy in the digital environment. The work emphasizes the importance of an integrated approach to content creation, enhancing the university's brand recognition, and engaging the target audience through the use of modern marketing tools. Keywords: social media promotion, communication strategy, educational services, content marketing, target audience, Instagram, Facebook, interactivity, branding, competitiveness.