Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Костецької Вікторії Олександрівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»)(DTEU, 2024-12) Костецької Вікторії Олександрівни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаКостецька В.О. «Розробка рекламної кампанії підприємства» (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам реалізації рекламної кампанії підприємства на ринку квітів. Досліджено активність (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»), визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. Виявлено надзвичайно низьку активність споживачів у соціальних мережах. Розроблено рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, соціальні мережі, банерна реклама, контент-план. Kostetska V.O. "Development of the company's advertising campaign" (FOP "Samburova Anastasia Anatoliivna" (flower shop "Amore e fiori"). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the implementation of the company's advertising campaign on the flower market. The activity of the non-profit organization "Samburova Anastasia Anatoliivna" (flower shop "Amore e fiori") was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. Extremely low activity of consumers in social networks was revealed. The advertising campaign was developed, the goals, the target audience, the main tools were determined, the schedule was drawn up, the budgets were formed and the layouts of advertising messages were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, social networks, banner advertising, content plan.