Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Ковальчука Макара Євгенович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтернет-комунікації підприємства на ринку спорту (за матеріалами ГО «ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”)(DTEU, 2024-12) Ковальчука Макара Євгенович; Лісун Яніна ВікторівнаКовальчук М.Є. Інтернет-комунікації підприємства на ринку спорту (за матеріалами ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи інтернет-комунікацій підприємства. Досліджено конкурентне середовище футбольного клубу «Полісся Ставки», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу інтернет-комунікацій футбольного клубу було розроблено оновлену інтернет-рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, інтернет-комунікацій, сайт, контент-план. Kovalchuk M.E. Internet communications of the enterprise in the sports market (according to the materials of the NGO «FC «POLISYA STAVKY»). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the Internet communications system of the enterprise. The competitive environment of the football club «Polyssia Stavky» was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the football club's Internet communications, an updated Internet advertising campaign was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and advertising message layouts were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, Internet communications, site, content plan.