Кафедра Журналістики та Реклами
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра Журналістики та Реклами за Автор "Канівець Карини Костянтинівни"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ РЕКЛАМУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В ЗАКЛАДІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (ФОП «Лупирь Сергій Анатолійович» (оптика «Єврозір»)(DTEU, 2024-12) Канівець Карини Костянтинівни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаКанівець К.К. «Рекламування товарів та послуг в закладі роздрібної торгівлі» (ФОП «Лупирь Сергій Анатолійович» (оптика «Єврозір»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам рекламування товарів та послуг підприємства роздрібної оргівлі. Досліджено діяльність оптики «Єврозір», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. Виявлено, що комунікаційні засоби є дуже обмеженими і зосереджується тільки на сайті. Розроблено рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень, дизайн акаунту бренду у соціальній мережі. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, рекламування, сайт, соціальні мережі, банерна реклама, контекстна реклама. Kanivets K.K. "Advertising of goods and services in a retail establishment" (FOP "Lupyr Serhiy Anatoliyovych" (Evrozir optics). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of advertising the goods and services of the retail jewelry company. The activity of Evrozir optics was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. It was found that the means of communication are very limited and focus only on the website. The advertising campaign was developed, the goals, target audience, main tools were defined, the schedule was drawn up, budgets were formed and the layouts of advertising messages were developed, the design of the brand account in the social network was developed. Keywords: advertising, advertising campaign, advertising, site, social networks, banner advertising, contextual advertising.